MuscleMeat

Je afval

Bezoekers in dit topic

porterhouse

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2007
Berichten
17.315
Waardering
699
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
Wat doe je ermee waar laat/blijft je het.......................?
 
Euh in de prullenbak.
Daarna container.
Daarna wordt het opgehaald:p
 
de vragen des levens..
 
Veel afval gaat naar (arme) landen, maar hier zijn ook voldoende afvalheuvels

Denk er is goed over na.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Goed topic!
 
Zodra het het huis uit is is het mijn probleem niet meer:trollface:
 
Scheiden natuurlijk. Maar ook alleen maar zodat er minder in de restcontainer gaat omdat die anders te snel vol zit en teveel kost
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
in de containerruimte van me appartement staan een paar van deze (wel een stuk groter dan op de afbeelding) in verschillende kleuren. De bedoeling is dat we plastic afval en karton en alles gescheiden houden maar al die k*thelmonders hier zijn te lam om te scheiden en gooien alles in een willekeurige bak.
Ik gooi mijn afval meestal in de groene. Wat er daarna gebeur weet ik niet.
 
Als mn vuilnisbak vol zit gooi ik het meestal op straat, zo gaat dat in deze wijk heb ik geleerd.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
gooi het van me af.
 
gooi het in de tuin van de buren, want yolo!
 
Het is een serieus probleem, wat lacherig ontkend word. wil je je kinderen op de vuilnisbelt laten wonen ?
 
Het is een serieus probleem, wat lacherig ontkend word. wil je je kinderen op de vuilnisbelt laten wonen ?
ahh jah, de link van een pakje appelsap in prullenbak gooien en je kinderen op de vuilnisbelt laten wonen is ook echt logisch :rolleyes: er zijn ergere dingen in de wereld
 
Het is een serieus probleem, wat lacherig ontkend word. wil je je kinderen op de vuilnisbelt laten wonen ?

waarom pis jij in de zee? wil je later je kinderen in een zee van pis laten zwemmen

:(
 
Me eten eet ik netjes op. Me voedsel resten spoel ik door de plee. Papier en glas breng ik naar zo'n bak toe. Voor groente en tuinafval of plastic heb ik geen bak, batterijen koop ik oplaadbare en als die kapot gaan lever ik ze in. Zooi laat ik ophalen door zo'n 2ehands winkel zodat het hergebruikt kan worden. Oude kleren en schoenen breng ik naar mensen in Haren, die hebben zo'n bak bij huis staan en dat gaat naar Afrika toe.
 
Waarom spoel je etensresten door de plee? Lijkt mij niet bepaald bevorderend voor de waterzuiveringsinstallaties.
 
zodat me prullenbak in de keuken niet gaat meuren, maar ik heb amper eetresten want ik eet bijna nooit aardappelen. alleen een bananenschil per dag.

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 15:05 ----------

In Groningen schijnt het normaal te zijn.

idd ik heb de schillenman al een aantal jaar niet meer gezien.
 
Back
Naar boven