AndroidHealthClinic

Je echte leeftijd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FraGGo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 dec 2002
Berichten
936
Waardering
0
Ik heb net de test gedaan en mijn 'echte' leeftijd is 13 terwijl ik 17 ben. Ik word dus 4 jaar ouder dan een gemiddeld persoon (ik own :D)

Wat is jullie echte leeftijd?

Klik hier voor de test:
[Link niet meer beschikbaar]
 
heb dit al vaker geprobeerd, maar de link naar de test doet t nooit bij mij. krijg enkel een leeg scherm te zien..wel jammer:(
 
moet je je niet registreren voor die test?

???
 
Originally posted by bart82
moet je je niet registreren voor die test?

???
jawel, maar je hoeft amper iets in te vullen. Gebruik gewoon je spam e-mailadres.
 
Maar zijn er meer mensen bij wie die niets doet?
 
Originally posted by FraGGo

jawel, maar je hoeft amper iets in te vullen. Gebruik gewoon je spam e-mailadres.

waarom zo moeilijk doen, ik gebruik gewoon jouw email adres ;)
 
Originally posted by Man-Mountain


waarom zo moeilijk doen, ik gebruik gewoon jouw email adres ;)

dat is nou het beste id dat ik vandaag al gehoord heb!

:D
 
d

vraag van hun:
Voer in hoe vaak je de genoemde zuivelproducten gebruikt. Voer het aantal porties in en kies dan Dag, Week of Maand.
1 portie is 1 glas, bakje, plakje of stuk.
kwark 5 porties per dag

dat zorgt voor een hoge piek
 
waarom blijft dat ding nu toch zagen over een verkeerde postcode?

???
 
waarom zetten jullie in godsnaam letters achter je postcodes?

???
 
Originally posted by bart82
waarom zetten jullie in godsnaam letters achter je postcodes?

???

je moet toch wat doen om je te onderscheiden van de belgen :cool:
 
OK ik heb de test gedaan.

Je Echte Leeftijd is 14.3.
Dankzij je levensstijl en erfelijke factoren bereik je een maximale verjonging op de volgende gebieden:

Kewl :)
 
jouw leeftijd is 4.4

WTF?

???
 
Je Echte Leeftijd is 22.2.
Dankzij je levensstijl en erfelijke factoren bereik je een maximale verjonging op de volgende gebieden:


Potentiële
verjonging
(jaren)





Gelukkig drink je niet als je moet rijden.
Dankjewel dat je een verantwoordelijk bestuurder bent. Je Echte Leeftijd is jonger, omdat je niet drinkt als je moet rijden en omdat je niet meerijdt met iemand die gedronken heeft.

6.2


Wees je ouders dankbaar dat ze in ieder geval tot je eenentwintigste bij elkaar zijn gebleven.
Je ouders hebben Je Echte Leeftijd jonger gemaakt. Mensen hebben vaak een gezondere leefsT als hun ouders bij elkaar blijven tot ze minstens 21 jaar zijn.

3.2


Blijf met dezelfde veilige snelheid rijden als je nu doet.
Je rijsnelheid maakt Je Echte Leeftijd jonger. Niet alleen heb je zelf een lagere kans om bij een dodelijk of invaliderend auto-ongeluk betrokken te raken, het is ook veiliger voor andere mensen.

2.8


Blijf dagelijks het aantal uren slapen dat je nu slaapt.
Je slaapt ongeveer het optimale aantal uren per dag. Als je niet goed uitgerust bent, moet je proberen een half uur eerder te gaan slapen en elke dag hetzelfde slaapschema aan te houden, ook in het weekend.

1.9


Blijf je veiligheidsgordel en een auto met airbag gebruiken.
Je Echte Leeftijd is jonger, omdat je in de auto beschermd wordt door een veiligheidsgordel en airbag. Blijf veilig rijden.

1.9


Ga door met de hoeveelheid alcohol die je momenteel dagelijks drinkt.
Je Echte Leeftijd is jonger, omdat je een of twee alcoholische consumpties per dag gebruikt. Uit onderzoek is gebleken dat matig alcoholgebruik het verouderingsproces bij de meeste mannen vertraagt.
Enkele belangrijke adviezen:

Overmatig alcoholgebruik kan het risico verhogen op kanker van de mond, slokdarm of maag.
En vanzelfsprekend mag je niet drinken als je moet rijden.


1.1


Blijf elke dag ontbijten.
Je dagelijkse ontbijt voorziet je lichaam van de brandstof en voedingsstoffen die het nodig heeft om de taken van de dag aan te kunnen. Houden zo!

0.4


Blijf zo gevarieerd eten als je momenteel doet.
Je reguliere voeding bestaat uit minstens drie van deze vijf voedselgroepen: granen, groenten, fruit, zuivelproducten en eiwit. Mooi zo! Ga door met je gevarieerde, gezonde voedingspatroon. Het helpt Je Echte Leeftijd jonger te maken.

De vijf basisgroepen zijn:
zetmeelrijke producten als brood, rijst, pasta en aardappelen
groente en fruit
vlees, vis, gevogelte en zuivelproducten
olien en vetten
vocht


0.4


Je gebruikt geen geneesmiddelen. ga zo door!
Je Echte Leeftijd is jonger omdat je niet routinematig geneesmiddelen gebruikt.

0.1


Voedingsvezel
Je eet gemiddeld meer dan 23 gram vezels per dag. Deze dagelijkse vezelconsumptie maakt Je Echte Leeftijd de jongste die voor deze leeftijdverlagingsfactor mogelijk is. Ga door met deze hoeveelheid vezels. Het is prima zo!

0.1


Je eet veel vis. Ga zo door!
Door de hoeveelheid vis die je wekelijks eet, krijg je de maximale leeftijdverlaging. Vis is niet alleen een goede bron van eiwitten en vitaminen, maar bevat ook omega-3-vetzuren. Deze vetzuren vertragen de veroudering van de slagaders en verlagen de triglyceridespiegel.

0.1


Blijf de hoeveelheid calcium gebruiken die je nu dagelijks binnenkrijgt.
Proficiat! Je eet 1.000 mg calcium of meer per dag. Dit is de juiste hoeveelheid om de veroudering van je slagaders te vertragen. Een hoog calciumgebruik betekent jongere botten, waardoor de kans op valpartijen en fracturen kleiner is. (Te veel calcium kan slecht voor je zijn. Overdrijf niet met supplementen en melkproducten).

-


Ga door met de hoeveelheid kalium die je momenteel dagelijks binnenkrijgt.
Je dagelijkse inname van kalium uit je voeding en supplementen is ongeveer 10693.8 mg. Proficiat! Een dagelijkse kaliuminname van 3.500 mg of meer per dag verlaagt je bloeddruk, vertraagt de veroudering van je circulatiesysteem en voorkomt beroertes. Door dit alles maakt kalium Je Echte Leeftijd jonger.
Kaliumrijk voedsel is onder meer: sinaasappelsap, tomatensap, aardappelen, avocado's, dadels, bananen, kiwi, linzen, sojabonen, noten, volkorenbrood en graanproducten.


-


Blijf je tanden en tandvlees goed verzorgen.
Niet alleen zorgen gezonde tanden en tandvlees voor een mooiere glimlach, ze helpen ook Je Echte Leeftijd jonger te maken. Je gezonde tanden en tandvlees houden je slagaders en immuunsysteem jong en kunnen veroudering door kransslagaderziekte vertragen.
Poets en floss je gebit regelmatig en laat het om de 6 maanden controleren en reinigen.



@Bart; je moet de letters r ook bij zetten, bv: 1234AB
 
Ik was iets van 4 jaar jonger, totdat ik invulde dat ik gerookt heb, toen was ik plots 7 jaar ouder, uiteindelijk toch nog redelijk goed gekomen :)


check dit:
Wellicht train je te vaak of te intensief. Vraag advies aan je arts over een verantwoorde training.

pfffff ik raadpleeg DBB wel verdorie!
 
Originally posted by Rob G
Ik was iets van 4 jaar jonger, totdat ik invulde dat ik gerookt heb, toen was ik plots 7 jaar ouder, uiteindelijk toch nog redelijk goed gekomen :)


check dit:
Wellicht train je te vaak of te intensief. Vraag advies aan je arts over een verantwoorde training.

pfffff ik raadpleeg DBB wel verdorie!

hahahaha

alsof die arts er iets van kent

:no:
 
4.4 hiero...

Moet alleen wat minderen met te hard rijden. :)


o ja, die 5 jaar roken werkt ook niet mee...
 
Ik kwam op 15.9 jaar terwijl ik 20.5 jaar ben.

Best aardige test :)
 
klotezooi!! hier doet ie nog steeds niet!
 
Back
Naar boven