MuscleMeat

Je eigen gym.

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Voordat ik echt serieus ging trainen bij een sportschool had ik wat gewichten gekocht om thuis wat te trainen. Was niet altijd ideaal op mijn kleine frotkamer maar het was te doen :)

De laatste tijd heb ik zo nu en dan geen tijd om naar de gym te gaan en dan is thuis trainen ideaal.

Daarom ben ik eigenlijk op zoek naar een of meerdere apparaten om alle spiergroepen te kunnen trainen. Zelf zat ik te denken aan deze of deze voor m'n bovenlichaam. Zie eigenlijk bijna geen verschil tussen de apparaten behalve de prijs of ben ik nou zo blind ???

Alleen zoek ik dan nog een soort van squatrack voor de benen. Liefst 1 apparaat want zolder is niet zo groot.

Heb al na zitten denken over een smith machine maar dat lijkt me niet zo fijn.. moet er nog over nadenken.

Hoeft niet allemaal peperduur te zijn en top of the line want het is maar voor heel af en toe als ik geen tijd heb. Blijf iig serieus en kom niet met Abking Pro opmerkingen, bedankt :)
 
Heb nu dit op de site gevonden, heeft iemand deze?
 
Ik zoek dumbbell's van 45kg en 50kg weet iemand een adresje
 
Dat powerrack, heb al eerder ernaar gekeken, ziet er echt prima uit. Zie alleen nergens de afmetingen staan. Het lijkt een gigantisch ding, maar dat valt altijd tegen wanneer die in elkaar staat.

Heeft iemand hem daadwerkelijk staan? Wat zijn de afmetingen? LxBxH?
 
Powerrack past hier waarschijnlijk niet op de zolder :( Onze muren zijn schuin.
 
whehehe...de Marcy MWB 760... waarom moet ik nou aan markyholewallabi denken?? :roflol:

ontopic: investeer gewoon in een degelijk powerrack met een bankje! Kun je alles mee! ;)
 
degelijk apparaat. Alleen vind ik die legextension shit altijd knudde. Max. belastbaar tot 50 kg waarschijnlijk, en zoiets heeft altijd speling. Je kunt beter gewoon squatten!

Lats trainen is simpel. Koop een chinbar of latpullystang die je aan het plafond bevestig! Klaar is kees! :)
 
oh ja, en vergeet niet een squatrek te kopen, als je niet voor een powerrack gaat!
 
Ziet er zeker wel robuust uit, maar in de beschrijving staan de lats ook niet vermeld. Leuk ook, dat dipsysteempje achterop. Wat moet dat eigenlijk kosten? Prijs staat er niet bij ???
 
Waar kan je los een squatrack en chinbar kopen? Niet op die site ofwel?
 
kijk eens op marktplaats.nl kerel! ;)
 
RubenSossa zei:
whehehe...de Marcy MWB 760... waarom moet ik nou aan markyholewallabi denken?? :roflol:

ontopic: investeer gewoon in een degelijk powerrack met een bankje! Kun je alles mee! ;)
:D ik heb mijn eigen lijn!

ot: gaaf hoor metal! goede info
 
Zag op marktplaats een mooie halterbank staan van Weider. Als ik niet blut was, had ik er zelf op geboden. Heb de link niet, want dat lukt me niet met marktplaats, maar typ in bij zoeken: Halterbank Weider. Dan krijg je 'm.
 
Haha, dat bedoel ik, klik maar op je link. Je krijgt echt geen advertentie te zien :D
 
RubenSossa zei:
kijk eens op marktplaats.nl kerel! ;)
Uw zoekopdracht heeft geen advertenties opgeleverd
:(
 
Back
Naar boven