MuscleMeat

Je eigen gym.

Bezoekers in dit topic

Yupz! Dat is 'm! Vind het een mooi bankie, staat alleen niet bij, wat de maximale load is. Aangepast kan die altijd nog worden natuurlijk.
 
mooi spul!:D:thumbs: maar waar laat je zo iets???
 
RobertHosper zei:
mooi spul!:D:thumbs: maar waar laat je zo iets???
Op zolder.. daarom mag het ook niet te groot zijn, powerrack past hier niet ivm schuine zolder muren.. :(
 
Jizza zei:
Dat powerrack, heb al eerder ernaar gekeken, ziet er echt prima uit. Zie alleen nergens de afmetingen staan. Het lijkt een gigantisch ding, maar dat valt altijd tegen wanneer die in elkaar staat.

Heeft iemand hem daadwerkelijk staan? Wat zijn de afmetingen? LxBxH?

Waar train je?
 
Ik heb er ook zaten te denken om thuis het e.e.a. neer te zetten. Wil er zelfs een stuk voor bouwen in mijn tuin.

Maar powercage, bankje, legextension, leg curl, cable crossover, pull down, pulley station neemt net te veel ruimte in beslag.
Kan niet groter maken als 3 x 4,5.
 
Dat powerrack, heb al eerder ernaar gekeken, ziet er echt prima uit. Zie alleen nergens de afmetingen staan. Het lijkt een gigantisch ding, maar dat valt altijd tegen wanneer die in elkaar staat.

Heeft iemand hem daadwerkelijk staan? Wat zijn de afmetingen? LxBxH?

Afmetingen in cm (LxBxH): 132x125x 206cm
Gewicht: 80 kg
Garantie: Frame/laswerk: Levenslang
Onderdelen: Levenslang
Bijgeleverde accessoires: Veiligheids beugels
 
RichardV zei:
Ik heb er ook zaten te denken om thuis het e.e.a. neer te zetten. Wil er zelfs een stuk voor bouwen in mijn tuin.

Maar powercage, bankje, legextension, leg curl, cable crossover, pull down, pulley station neemt net te veel ruimte in beslag.
Kan niet groter maken als 3 x 4,5.

dan kunnen we je hond zien squatten, of was die zak met whey niet voor haar bedoeld?:D
 
Haar? Was echt een mannetje hoor Robert! ;)
 
RichardV zei:
Ik heb er ook zaten te denken om thuis het e.e.a. neer te zetten. Wil er zelfs een stuk voor bouwen in mijn tuin.

Maar powercage, bankje, legextension, leg curl, cable crossover, pull down, pulley station neemt net te veel ruimte in beslag.
Kan niet groter maken als 3 x 4,5.
Als je dat powerrack koopt bij Helisports en een bankje, ben je er al. Dan heb je powerrack, bankje met leg curl/leg extension (plate loaded) en je kunt er een heel pully-statio bijkopen, ter uitbreiding. Kost bijna niets extra en dan ben je helemaal compleet. De afmetingen staan een paar posts hierboven.;) :D
 
KaLe zei:
Waar train je?

Ik bedoelde dat ik 'm al eerder op internet heb zien staan, maar was altijd benieuwd naar de afmetingen. De afmetingen staan al gepost en past precies in het schuurtje, dus zit er nu serieus over na te denken om die aan te schaffen, plus tweedehands halterbankje.

Ik train zelf bij Jordan Sports in Schalkwijk, Haarlem.
 
RichardV zei:
Haar? Was echt een mannetje hoor Robert! ;)
och ja

robert kan zich ook wel eens vergissen tussen het ene of het andere gaatje!

fijn voor robje zielig vooor je hond richard:eek:


ik word wel gemotiveerd door dit topic om zelf ook wat nog erbij t ekopen voor thuis! nice shit!
 
Pff ik vind het allemaal te duur... Als je het het hele zooitje voor thuis compleet wilt hebben ben je gauw 3000 euro verder en 30m^2 kleiner :P
 
Powerrack ziet er echt goed uit. Jammer genoeg geen plaats of magazij of whatever tot mijn beschikking. :(
 
Geen MARCY-apparatuur kopen!!! binnen een half jaar ligt de bekleding eraf. ik heb er zelf namelijk ook ooit één gekocht. tegenwoordig maak ik mijn apparatuur zelf met dikwandig staal en stevige sky bekleding. het meeste wat op die sites te koop zijn is gewoon klote kwaliteit tenzij je behoorlijk wat flappen neer legt, dan loopt het al gauw op in de duizenden euro's:eek:
 
Ik heb in mijn eigen gym....
Latpulley,diprek,zittende kuitmachine,buikspierbankje scheef,2halterbanken,powerkooi,olympische halterstang met ong 700kg,olympische dummbell's om schijven op te doen laten maken,olympische stang 150cm ook laten maken,scottcurlbankje waar ik ook op nekdrukken kan,chinbar,t-bar waar een olympische stang in kan ook laten maken roest vrij,dumbbell's vast 22,24,28,32,36,40kg verchroomd...
Heb ik nog een lange buikspier plankliggen met zo'n rekje maar daar doe ik nix mee....

Zoek nu nog Dumbbell's van 45,50,55,60kg voor mijn gym.....
 
Pfff die halterbankjes trekken echt op niets met al die overvodige franjes, iemand een idee waar ik gewoon een degelijke olympische bank kan kopen?
 
Homer17 zei:
Pff ik vind het allemaal te duur... Als je het het hele zooitje voor thuis compleet wilt hebben ben je gauw 3000 euro verder en 30m^2 kleiner :P

Tot nu toe nog geen 600 euro kwijt voor:

-Nieuw powerrack
-2de hands Bankdrukbankje
-2de hands olympische stang + 115kg gewichten

Dumbbells had ik al. Extra dumbbells + rubberen schijven komen erbij.
 
Back
Naar boven