Fitness Seller

Je eigen wonder supplement creëren

  • Topic starter D77
  • Startdatum
  • Reacties 19
  • Weergaven 2K
  • Volgers 8

Bezoekers in dit topic

D77

Hoofdtrainer / coach team Delight
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
17 okt 2004
Berichten
7.624
Waardering
450
Stel dat je een team met wonder laboranten hebt die voor jou de ideale supplement kan creëren op het gebied van spierbevordering, spierherstel, duurzaamheid en of conditie. Dan heb ik het niet over anabolen, maar supplementen die binnen de kaders van de Nederlandse wetgeving vallen. Hoe zou jouw ideale supplement eruit zien?
Je hebt vandaag de dag 100 en 1 supplementen die veel beloven, doen en beweren (of niet). Maar als je een aantal supplementen van onderstaande categorieen zou kunnen laten samenstellen, hoe zou die er voor jou dan uitzien;
-Vitamine/mineralen preparaat
-Eiwitten
-Pre workout
-Post workout
-Vetverbranding
-naar eigen keuze

Ben zeer benieuwd naar jullie bevindingen?
 
Wonderen bestaan niet in de supplementenwereld.. alhoewel het verwonderd mij wel dat mensen erin blijven trappen :rolleyes:
 
Dat snap ik Punjab, niet echt een antwoord op mijn vraag, maar toch bedankt voor je reactie. Ik wil er ook geen Tell-Sell topic van maken. Maar wat als jij je eigen supplement zou mogen creëren wat zou jij er in willen hebben?
Daar wil ik over discussieren ;)
 
Eiwitten, vitamines en mineralen en iets dat de werking van GH kan evenaren.
 
Wanneer het binnen de wetgeving kaders moet blijven zal je niet veel verder komen dan wat er al verkocht wordt in supplementen shops denk ik.
 
  • Like
Waarderingen: Pren
pre workout otc = rommel
fatburners otc = rommel
Bcaa tabs = Rommel

Eiwit poeder voor het gemak.

Op mijn leeftijd liever supps die wat doen voor kraakbeen,gewrichten e.d. Daar heb ik meer aan dan supps die qua spieropbouw toch niks gaan doen.
 
Stel dat je een team met wonder laboranten hebt die voor jou de ideale supplement kan creëren op het gebied van spierbevordering, spierherstel, duurzaamheid en of conditie. Dan heb ik het niet over anabolen, maar supplementen die binnen de kaders van de Nederlandse wetgeving vallen. Hoe zou jouw ideale supplement eruit zien?
Je hebt vandaag de dag 100 en 1 supplementen die veel beloven, doen en beweren (of niet). Maar als je een aantal supplementen van onderstaande categorieen zou kunnen laten samenstellen, hoe zou die er voor jou dan uitzien;
-Vitamine/mineralen preparaat
-Eiwitten
-Pre workout
-Post workout
-Vetverbranding
-naar eigen keuze

Ben zeer benieuwd naar jullie bevindingen?
Je kunt mij ook gewoon inhuren als je een supplementenlijn wilt opstarten.
 
Mijn lieve trouwe Vizsla viervoeter Luca (moge hij in vrede rusten :treuren: ) had voor zijn artrose op latere leeftijd een voer met groenlipmossel. Dat spul werkte best naar tevredenheid om zijn gewrichten beter soepel te houden en kraakbeen te beschermen. Helaas vond mijn vrouw het oneerlijk naar de hond als ik zijn brokken op at :grumble:

Nou moet ik ook wel zijdelings vermelden dat Luca fenomenaal veel beter reageerde op de steroïden en de dopingpreparaten die hij in een later stadium kreeg. Man, DAT WERKT GOED!
Maar ja, een hond blijft niet eeuwig op steroïden lopen, daarna heb ik hem dus maar in laten slapen. :treuren::treuren:
Hier was de dierenarts de spelbreker, volgens hem was het enkel goedgekeurd voor veterinair gebruik :grumble:

Terug naar de topic. Wondersupplement wat geen blacklisted substantie mag zijn.
Ik probeer zoveel mogelijk uit m'n eten te halen. Maar ik krijg het fysiek, geestelijk en financieel niet voor elkaar om altijd voldoende binnen te krijgen in de juiste verhouding waarvan mij wijsgemaakt wordt dat ik moet hebben.
Daar vul ik op aan met supplementen.

Das Whey Eiwit, beetje BCAA's, creatine, vitaminen, mineralen aangevuld met wat omega's.... maar in verschillende verhoudingen afhankelijk van trainingsdag of rustdag, bulk/cut/behoud, experimenteerwerk of periodieke onthouding.
Ik kan dat dus nooit allemaal in 1 pot gooien en mengen tot 1 wonderpoeder.

Creatine is de enige waarvan ik echt merk dat het werkt.
 
Mijn lieve trouwe Vizsla viervoeter Luca (moge hij in vrede rusten :treuren: ) had voor zijn artrose op latere leeftijd een voer met groenlipmossel. Dat spul werkte best naar tevredenheid om zijn gewrichten beter soepel te houden en kraakbeen te beschermen. Helaas vond mijn vrouw het oneerlijk naar de hond als ik zijn brokken op at :grumble:

Nou moet ik ook wel zijdelings vermelden dat Luca fenomenaal veel beter reageerde op de steroïden en de dopingpreparaten die hij in een later stadium kreeg. Man, DAT WERKT GOED!
Maar ja, een hond blijft niet eeuwig op steroïden lopen, daarna heb ik hem dus maar in laten slapen. :treuren::treuren:
Hier was de dierenarts de spelbreker, volgens hem was het enkel goedgekeurd voor veterinair gebruik :grumble:

Terug naar de topic. Wondersupplement wat geen blacklisted substantie mag zijn.
Ik probeer zoveel mogelijk uit m'n eten te halen. Maar ik krijg het fysiek, geestelijk en financieel niet voor elkaar om altijd voldoende binnen te krijgen in de juiste verhouding waarvan mij wijsgemaakt wordt dat ik moet hebben.
Daar vul ik op aan met supplementen.

Das Whey Eiwit, beetje BCAA's, creatine, vitaminen, mineralen aangevuld met wat omega's.... maar in verschillende verhoudingen afhankelijk van trainingsdag of rustdag, bulk/cut/behoud, experimenteerwerk of periodieke onthouding.
Ik kan dat dus nooit allemaal in 1 pot gooien en mengen tot 1 wonderpoeder.

Creatine is de enige waarvan ik echt merk dat het werkt.

Bcaa tabs zijn weggesmeten geld.
 
Een pilletje waar alle kcals, macros en micros inzitten waardoor ik 0,0 hoef te eten en perfecte gains maak of tren. Nee doe maar tren.
 
Bcaa tabs zijn weggesmeten geld.

Ja... maar als ze over 10 jaar met onderzoek komen dat het WÉL werkt, dan baal ik als een stekker :headbang:, dat moeten we voorkomen :D

Vroeger, ja...ik ben de jongste niet meer... was het ALLERBELANGRIJKSTE wat je MOEST nemen...... LEVERTABLETTEN!
Als je dat niet nam was je gehele BB-training voor niets geweest. Maar goed dat ik daar potten vol van opgegeten heb :laugh:
Bestaat dat nog?
 
Door sites als bulkpowders kunnen mensen al hun eigen supps samenstellen.
 
Ja... maar als ze over 10 jaar met onderzoek komen dat het WÉL werkt, dan baal ik als een stekker :headbang:, dat moeten we voorkomen :D

Vroeger, ja...ik ben de jongste niet meer... was het ALLERBELANGRIJKSTE wat je MOEST nemen...... LEVERTABLETTEN!
Als je dat niet nam was je gehele BB-training voor niets geweest. Maar goed dat ik daar potten vol van opgegeten heb :laugh:
Bestaat dat nog?
Er is al 20 jaar onderzoek dat het niet werkt.
 
De BCAA's supplementen of levertabletten?
 
De BCAA's supplementen of levertabletten?
De BCAA-supplementen.

Levertabletten an sich zeggen (mij) niets, kan van alles inzitten. Maar ik ben zelf met geen enkel onderzoek bekend van een middel dat de leverfunctie zou ondersteunen wat zou helpen voor spierhypertrofie. En ik heb toch echt heel veel onderzoeken gelezen in de afgelopen jaren.
 
Ik geloof dat ik ooit wel eens een onderzoeksresultaat gezien heb uit de VS waaruit bleek dat BCAA supplementen positief zouden bijdragen aan vetvrije massabehoud tijdens een dieet.
Zal er eens naar proberen te zoeken.
 
Ik geloof dat ik ooit wel eens een onderzoeksresultaat gezien heb uit de VS waaruit bleek dat BCAA supplementen positief zouden bijdragen aan vetvrije massabehoud tijdens een dieet.
Zal er eens naar proberen te zoeken.
https://jissn.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12970-017-0184-9
Volgens mij een van de meest recente reviews omtrent BCAA supplementen. Hoewel het MPB inderdaad verlaagt, wordt ook MPS verlaagd; netto gaat dit dus niet leiden tot massabehoud tijdens een dieet.
 
Ik geloof dat ik ooit wel eens een onderzoeksresultaat gezien heb uit de VS waaruit bleek dat BCAA supplementen positief zouden bijdragen aan vetvrije massabehoud tijdens een dieet.
Zal er eens naar proberen te zoeken.

Ooit wel eens,in de jaren stillekes. Zijn veel meer studies die zeggen dat ze niet werken.
 
Bier met bijna geen kcal waar je naadje dronken van word en geen kater hebt. Moet wel smaken. Geen supplement, maar we moeten onszelf ook kunnen belonen voor het harde werk.
 
Back
Naar boven