XXL Nutrition

Je Favoriete game-console! (1 bezoeker)

Je Favoriete game-console!

  • Playstation2

    Stemmen: 11 25,0%
  • XboX

    Stemmen: 12 27,3%
  • GameCube

    Stemmen: 1 2,3%
  • PC

    Stemmen: 16 36,4%
  • Anders, nl..

    Stemmen: 4 9,1%

  • Totaal stemmers
    44

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat d8 je hiervan dan?

[Link niet meer beschikbaar]

of ken jij een betere? ik kan alleen rondom den haag kopen, en niet bestellen via het i-net ( :( ).
 
Ik ga misschien ook een X-Box kopen.. Wou namelijk sowieso een DVD-speler en een CD-speler (die heb ik namelijk per ongeluk kapotgeslagen :D) Voor een paar eurootjes meer kan je er ook nog mee gamen... dus gaat waarschijnlijk een X-Box worden!

Nou mijn vragen:
Kan je foto's via de X-Box bekijken?
Met de Samsung driver kan je toch ook gekopieerde cd's afspelen (audiobestanden)?
 
Pc rules, xbox en ps2 kan totaal niet op tegen pc

ps3 wordt in maart verwacht tussen de 650 en de 750 eurie voor alsjeblief 160 of 250 Gb harde schijf en men kan er dvd's op brande EN muziek cd's mee afspelen beste mensen

MOHAA en SOF2 rules!!
 
f*cking ecto zei:
Ik ga misschien ook een X-Box kopen.. Wou namelijk sowieso een DVD-speler en een CD-speler (die heb ik namelijk per ongeluk kapotgeslagen :D) Voor een paar eurootjes meer kan je er ook nog mee gamen... dus gaat waarschijnlijk een X-Box worden!

Nou mijn vragen:
Kan je foto's via de X-Box bekijken?
Met de Samsung driver kan je toch ook gekopieerde cd's afspelen (audiobestanden)?

Je kan ermeer mee dan ik tot nu toe heb gedaan. fotos bekijken zou moeten kunnen idd. nadeel met mn dvdspeler is dat die sommige dvds niet pakt. zowiezo heeftie moeite met gebrande dvd's en af en toe ook een gehuurde

ps, Rainbow Six 3:thumb:
 
Speelt er toevallig iemand nog een beetje via z'n PS2 netwerk adpt.?
 
stephen zei:
Pc rules, xbox en ps2 kan totaal niet op tegen pc

ps3 wordt in maart verwacht tussen de 650 en de 750 eurie voor alsjeblief 160 of 250 Gb harde schijf en men kan er dvd's op brande EN muziek cd's mee afspelen beste mensen

MOHAA en SOF2 rules!!

Ik vind dat ze elkaar complementeren. Heb zelf 2 pcs en een XBOX.

XBOX met 2 controllers : 199 euro
160 gig HD met 3 jaar garantie: 100 euro
hacken: 0-50 euro

totaal 350 euro en je kunt er:

~ spellen mee afspelen
~ gekraakte spellen mee afspelen
~ audio cds mee afspelen
~ DVDs mee afspelen
~ mp3 cds mee afspelen
~ DivX/XviD/SVCD cds mee afspelen
~ alle bovengenoemde opties kunnen ook op de harde schijf gezet worden,
dus lekker via je netwerk alles @ 100Mbit erheen pompen.
(1 nadeel, in de laadtijden van de XBOX kun je normaliter nog even bepaalde
instructies lezen, als een spel vanaf de HD wordt gestart is dit niet meer
mogelijk, gaat veel te snel)
~ vakantiefoto's bekijken vanaf je XBOX
~ je movies en mp3s op een andere server zetten in hetzelfde netwerk en de
boel via samba o.i.d. benaderen


Oh ja, probeer maar eens een vergelijkbaar spel als Burnout2 of Project Gotham Racing2 of Dead or Alive 3 voor de PC te vinden.
 
Dreamcast, omdat de spellen die ik erop speel nog altijd super vind... Heb hem alweer een jaartje ofzo, maar speel maar paar uur in de maand :(, niet zoveel tijd en zin.
Die xbox met de functies die Rooie duivel noemt vind ik ook wel cool... die spellen dat boeit niet, maar wel dat je dan in de huiskamer je divxjes kan bekijken die je van boven een doorstuurt. Maare, kun je dan ook nog die subtitles eronder zetten wat ik normaal altijd deed met bsplayer of een andere movie player op de pc .....??
 
stephen zei:
Pc rules, xbox en ps2 kan totaal niet op tegen pc

ps3 wordt in maart verwacht tussen de 650 en de 750 eurie voor alsjeblief 160 of 250 Gb harde schijf en men kan er dvd's op brande EN muziek cd's mee afspelen beste mensen

MOHAA en SOF2 rules!!

2005 pikkie ;)

Heb zelf voor de X-box gekozen..
Maar mij gaat 't meer om de games, ik ben een echte Beat 'm upper :D
Tekken 4, soul caliber 2, Virtua Fighter 4, Dead or alive 3 etc... :thumbs:

Alleen Fable heeft ook mijn aand8 getrokken....

Iemand trouwens al de nieuwe PSP gezien, die moet ik echt hebben!

http://www.gamespot.com/all/news/news_6072659.html

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
jochem107 zei:
Die xbox met de functies die Rooie duivel noemt vind ik ook wel cool... die spellen dat boeit niet, maar wel dat je dan in de huiskamer je divxjes kan bekijken die je van boven een doorstuurt. Maare, kun je dan ook nog die subtitles eronder zetten wat ik normaal altijd deed met bsplayer of een andere movie player op de pc .....??

Ofcourse, van de site van xboxmediaplayer:

http://www.xboxmediaplayer.de/info_project.htm

Subtitle support (MicroDVD, srt, smi, vplayer, rt, ssa, aqt, sub, jss, mpl & VobSub)
Prima in orde dus.
En ik ken veel mensen die eerst ook zeiden dat ze de spellen niet leuk/tof zouden vinden en alleen maar een xbox zouden nemen voor de andere functies maar uiteindelijk doen ze er vooral spelletjes op. :D
 
Hmmz, jullie hebben toch weer een beetje de aandacht voor het ombouwen voor mn X-box verkregen....

(heb al sinds mn PS nix meer omgebouwd, PS2 en X-boxje, omdat ik het slecht vond voor de games industrie etc etc..)

Vertel s nog wat meer daarover :)

Downen jullie die games trouwens ook zelf? of hebben jullie je suplyer?

vertel vertel vertel....
 
An_G zei:
Hmmz, jullie hebben toch weer een beetje de aandacht voor het ombouwen voor mn X-box verkregen....

(heb al sinds mn PS nix meer omgebouwd, PS2 en X-boxje, omdat ik het slecht vond voor de games industrie etc etc..)

Vertel s nog wat meer daarover :)

Downen jullie die games trouwens ook zelf? of hebben jullie je suplyer?

vertel vertel vertel....

Je kunt games via de p2p netwerken wel downloaden, worden vaak ook "geript" (dus zonder filmpjes e.d.) aangeboden. Wat ook gaaf is dat er progjes zijn die op je XBOX draaien waarmee je originele XBOX games kunt rippen. Dus ff een game huren, rippen op de HD en voila!
 
Red devil zei:
Je kunt games via de p2p netwerken wel downloaden, worden vaak ook "geript" (dus zonder filmpjes e.d.) aangeboden. Wat ook gaaf is dat er progjes zijn die op je XBOX draaien waarmee je originele XBOX games kunt rippen. Dus ff een game huren, rippen op de HD en voila!

Maar in hoeverre doen jullie wát?

Wat lukt bij jullie succesvol met welke proggies etc?

het ging mij om jullie eigen ervaringen enzo..
 
rob12345 zei:
Ik speel weleens met mn ps1, enigste spel wat ik speel is gran turismo 2 , verder nie
Gran Turismo, voor mij tog zeker wel de beste game voor console ooit.

maar deel 2 vind ik tog duidelijk de minste van alle versies uitgebracht (soon GT4 :P )

ben nu bijna klaar met deel 3 helemaal uit te spelen na GT1 en 2, maar damn die endurances.... :eek:
 
An_G zei:
Maar in hoeverre doen jullie wát?

Wat lukt bij jullie succesvol met welke proggies etc?

het ging mij om jullie eigen ervaringen enzo..

Och ik heb wel eens een spelletje van een p2p netwerk gedownload, of via newsgroups. Maar ik heb zelf andere manieren om eraan te komen, maar dan moet je wel wat mensen kennen enzo.
 
Quote: Originally Posted by stephen
Pc rules, xbox en ps2 kan totaal niet op tegen pc

ps3 wordt in maart verwacht tussen de 650 en de 750 eurie voor alsjeblief 160 of 250 Gb harde schijf en men kan er dvd's op brande EN muziek cd's mee afspelen beste mensen

MOHAA en SOF2 rules!!
2005 pikkie ;)

2004 kerel,Ps2 is aan het doodbloeden en er gaan ontslagen vallen bij sony, vandaar de versnelling van zaak.
 
stephen zei:
Quote: Originally Posted by stephen
Pc rules, xbox en ps2 kan totaal niet op tegen pc

ps3 wordt in maart verwacht tussen de 650 en de 750 eurie voor alsjeblief 160 of 250 Gb harde schijf en men kan er dvd's op brande EN muziek cd's mee afspelen beste mensen

MOHAA en SOF2 rules!!
2005 pikkie ;)

2004 kerel,Ps2 is aan het doodbloeden en er gaan ontslagen vallen bij sony, vandaar de versnelling van zaak.

Trust me, The Cell is nog in de maak.....
je leest teveel roddelbladen en leest te weinig op i-net m8 ;)
(of Power Unlimited :))
 
goeie bump man:P
 
Playstation IV, ow moet nog effe wachten met die bump :o
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven