AndroidHealthClinic

Je favoriete whey/voedingssupplement (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Snickerdoodle viel tegen helaas.
 
Vandaag is het pakket van myprotein binnengekomen met de1 kg chocolate brownie en 2.5 kg golden syrup.
En de volgende samples heb ik erbij besteld:
- Latte
- Coffe caramel
- Strawberry jam roly poly
- Tiramisu
- Peach tea
- Matcha

Zal morgenochtend de latte proberen hoxyz
 
Vandaag is het pakket van myprotein binnengekomen met de1 kg chocolate brownie en 2.5 kg golden syrup.
En de volgende samples heb ik erbij besteld:
- Latte
- Coffe caramel
- Strawberry jam roly poly
- Tiramisu
- Peach tea
- Matcha

Zal morgenochtend de latte proberen hoxyz

Ben zeer benieuwd :)
Ik wacht nog even tot me 500gr zakken van Bulk leeg zijn om te bestellen bij MP
 
Vandaag is het pakket van myprotein binnengekomen met de1 kg chocolate brownie en 2.5 kg golden syrup.
En de volgende samples heb ik erbij besteld:
- Latte
- Coffe caramel
- Strawberry jam roly poly
- Tiramisu
- Peach tea
- Matcha

Zal morgenochtend de latte proberen hoxyz
Nice: mooie variatie!
 
Appeltaart & vanilla cinnamon van XXL Nutrition. Wel door de bambix :heart:
 
Latte klinkt goed! Hoe is de coffee caramel? Als die ook goedgekeurd worden gaan ze beide besteld worden
 
Oh haha, zie nu pas de tijdstippen van je bericht. Thanks!
 
Vandaag is het pakket van myprotein binnengekomen met de1 kg chocolate brownie en 2.5 kg golden syrup.
En de volgende samples heb ik erbij besteld:
- Latte
- Coffe caramel
- Strawberry jam roly poly
- Tiramisu
- Peach tea
- Matcha

Zal morgenochtend de latte proberen hoxyz

Die Peach tea, is dat ook impact whey? Nee toch?:0
 
Appeltaart van XXL was ook meh door de whey. Wel lekker, daar niet van. Maar choco smaken blijven toch veel beter. XXL stelt tot nu toe door de oats een beetje teleur. Morgen chocolademelk whey van xxl proberen.
 
Appeltaart van XXL was ook meh door de whey. Wel lekker, daar niet van. Maar choco smaken blijven toch veel beter. XXL stelt tot nu toe door de oats een beetje teleur. Morgen chocolademelk whey van xxl proberen.
Heb ook het gevoel dat de structuur van MP iets dikker is waardoor het lekkerder is met oats. Maar kan hier volledig naast zitten hoor, verder wel dezelfde mening.
 
Die Peach tea, is dat ook impact whey? Nee toch?:0

Gewoon impact whey ja :)

Appeltaart van XXL was ook meh door de whey. Wel lekker, daar niet van. Maar choco smaken blijven toch veel beter. XXL stelt tot nu toe door de oats een beetje teleur. Morgen chocolademelk whey van xxl proberen.

Heb ook nog appeltaart sample liggen van xxl, ben benieuwd. Ben zelf ook meer van de choco/karamel/koffie smaken.
 
- Coffee caramel (MP) X
Sommige happen lekker maar resulteert in een vieze nasmaak. Best wel zoet.

Note: caramel vind ik vaak niet lekker. Ik kan het begrijpem als iemand dit juist lekker vindt.
 
Laatst bewerkt:
- Coffee caramel (MP) X
Sommige happen lekker maar resulteert in een vieze nasmaak. Best wel zoet.

Note: caramel vind ik vaak niet lekker. Ik kan het begrijpem als iemand dit juist lekker vindt.

Gelukkig hebben wij een beetje dezelfde smaak zo te lezen :D
Caramel is ook niet mijn favoriet, daarom leek me coffee caramel ook niks voor mij :(
 
Choco karamel van xxl doet het wel goed in oats
 
Gewoon impact whey ja :)



Heb ook nog appeltaart sample liggen van xxl, ben benieuwd. Ben zelf ook meer van de choco/karamel/koffie smaken.

Ben retebenieuwd naar je review van die smaak!:) (De peach tea whey dan)
 
Nog wat smaken de revu gepasseerd ?
 
- Peach tea (MP) ~V
Lekkere smaak, echt zoals ice tea maar wel een beetje zwak. Was lekker geweest als de perziksmaak meer naar voren zou komen.

En in m'n lijstje op pagina 2 gezet
 
Back
Naar boven