MuscleMeat

Je groentes binnenkrijgen.

Bezoekers in dit topic

euh? je kookt geen avond eten?

kip-rijst-250 gr wokgroenten

Dat^en nog een miljoen recepten kun je gebruiken als middag eten.

Mocht je het echt heel smerig vinden koop een pot vanille whey - melk - willekeurige groente in de blender
 
euh? je kookt geen avond eten?

kip-rijst-250 gr wokgroenten

Dat^en nog een miljoen recepten kun je gebruiken als middag eten.

Mocht je het echt heel smerig vinden koop een pot vanille whey - melk - willekeurige groente in de blender

Avondeten is stukje vlees, beetje carbs en max 100gr groenten. Wil graag gezonder eten.
 
oke, en 250 gr groenten bij je avond eten is niet mogelijk omdat?
 
had je broer ook geen eetprobleem?
 
Je kunt tussendoor ook iets van tomaat, komkommer, wortelen oid eten?
 
Ik gooi vaak gewoon wat water, fruit of bv sap uit een blik ananas, eventueel whey en dan mijn groenten in de blender.
Heb je een soort smoothie.
 
Kortom groente poeders zijn onzin, en diepvries/vers fruit/groentes zijn altijd beter?
 
maak dan een groentensaus, slimmerik ...
 
Of een soep.. dat ik hier niet eerder aan dacht ..
 
Pureer je groente in een blender en doe het over je eten heen , kan nog lekker zijn ook
 
Ook lekker.. courgette, ui en aubergine met stukken tomaat en kruiden stoven. Rattatouille.. is groente in saus ;)
Pastasaus zelf maken met uien en tomaten en gehakt. of voor gemak een pak passata zoals ProudPizza al aangeeft.
Ik ken iemand die doet door zijn vanille shake gewoon diepvries broccolli in een blender. Proef je nagenoeg niet.
Soepen zijn een perfect idee kan je veel groente in kwijt. Voordeel is ook dat omdat er veel vocht bij zit het ook vult. Handig in de cut. ;) Soepen kan je ook wat aardappel in meekoken. Lekker is een aardappelpreisoep met kip te maken.
Maak chili con carne. heb je ook genoeg groente mee binnen.
Je kan ook groente vullen. Paprika met gebakken vlees en een uitje en dan die gevulde paprika even in de oven. Kan ook met uitgeholde courgette helften.
Stukken prei omwikkelen met plakken ham/kip in wat bouillon leggen en in de oven of stoven in een pan.
Lof in ham :D

kan wel door blijven gaan... :o
Je hebt zoveel manieren om groente lekker te maken.
 
Groenten roosteren in de oven met wat (olijf) olie en een stoot kruiden is helemaal fijn:) Bijvoorbeeld met verse peterselie, knoflook, zout en peper. Of paprika, knoflook, kurkuma, koriander en peterselie (zout en peper). Je kan het precies maken zoals jij het lekker vindt!
 
Back
Naar boven