Fitness Seller

Je groentes binnenkrijgen.

Bezoekers in dit topic

Anders verdeel je de groente over meerdere maaltijden als je dat teveel vindt voor een maaltijd.
 
Vanaf nu verlaat je de tafel niet voor je je groenten opgegeten hebt, zo zal je het wel leren.
 
Koop een grillpan




O ja en word eens een kerel.
 
Ik gooi het altijd in de keukenprocessor en snuif het dan op, ook nog een betere voedingsopname.
 
Ik heb een schurfthekel aan groentes snijden, maar een 400gr zak groente openscheuren lukt me nog wel. Wat betreft het eten, vreten zul je.
 
Maar groenten, kom op zeg, dat is toch ook geen vreten. Sperziebonen, snijbonen, tuinbonen, hoe durf je het iemand te voeren. Spinazie à la crème of een stevige stamppot boerenkool met worst gaat er nog wel in en witte asperges ook, maar wat zijn die krengen uur en ook maar kort in het jaar verkrijgbaar.

Groenten gewoon lekker in een runderbouillon met van die malse stukjes draadjesvlees erin en smullen maar.
 
Maar groenten, kom op zeg, dat is toch ook geen vreten. Sperziebonen, snijbonen, tuinbonen, hoe durf je het iemand te voeren. Spinazie à la crème of een stevige stamppot boerenkool met worst gaat er nog wel in en witte asperges ook, maar wat zijn die krengen uur en ook maar kort in het jaar verkrijgbaar.

Groenten gewoon lekker in een runderbouillon met van die malse stukjes draadjesvlees erin en smullen maar.
Mijn culinair hoogtepunt is een gebakken ei. Je maakt het echt te moeilijk.:D
 
Haha Dunden , maar dat is ook heerlijk. En dan zal deze paardenboerin je dit vertellen:

Kluts dat ei (liefst stuk of 4-6) in een kommetje. Eetlepel water erbij, minuut laten staan. Ingrediënten voor boerenomelet erdoorheen gooien, kunnen ook weer extra groenten naar keuze en afbakken maar. Ook uitstekend om je groenten binnen te krijgen en is gewoon gebakken ei met. :D
 
Beter gewoon paard eten. Nomnomnom.
 
Ook lekker, Galen . Ik doe daar niet zo hyper over. Vlees is vlees en als mijn zwarte hengst zich niet gedraagt, gaat hij naar de Febo. Dat weet hij donders goed. Meest hilarisch overigens is dat de eigenaar van de hele Febo-keten in deze regio doet en wat heeft hij aan huis? Juist: een grote paardenstal. We weten nu dus wat er in de kroketten en de berenhap zit. :D
 
Maar ja, zo'n paard... ik vind dat altijd toch wel een beetje proppen om die in de oven te krijgen.
 
Ook lekker, Galen . Ik doe daar niet zo hyper over. Vlees is vlees en als mijn zwarte hengst zich niet gedraagt, gaat hij naar de Febo. Dat weet hij donders goed. Meest hilarisch overigens is dat de eigenaar van de hele Febo-keten in deze regio doet en wat heeft hij aan huis? Juist: een grote paardenstal. We weten nu dus wat er in de kroketten en de berenhap zit. :D
Ik hoop dat 'zwarte hengst' niet verwijst naar je man.
 
Ik hoop dat 'zwarte hengst' niet verwijst naar je man.

:D

Eh, nee. Die is oerhollands met donkerblond haar en blauwe ogen.

Zwarte hengst mag heel letterlijk. ;)

duke201607073.jpg
 
Back
Naar boven