AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Dus die hersenspoeling werkt echt.
Nee ik vind autorijden (knallen in de bergen) echt super tof. En ja motorrijders zijn dan super irritant. Denken dat ze snel zijn op bochtige weggetjes en vaak te vertyfd om je even langs te laten.
 
Nee ik vind autorijden (knallen in de bergen) echt super tof. En ja motorrijders zijn dan super irritant. Denken dat ze snel zijn op bochtige weggetjes en vaak te vertyfd om je even langs te laten.
Op een motor voelt het heel onveilig aan als een automobilist vlak achter je rijdt en er op een bochtige smalle weg langs wil; helemaal als het wegdek beschadigd of oneffen is, zodat je met de motor niet vlak langs de berm kan rijden in een rechte lijn. Het is ook haast onmogelijk om op de motor jou in de gaten te houden in de spiegel terwijl je er langs wil EN normaal rechts te houden.
 
Voetgangers kunnen ook in de weglopen, letterlijk.
 
Bovendien is een motor of een racefiets meer het aangewezen voertuig als je denkt een beetje lef te hebben of sportief te zijn.
 
Bovendien is een motor of een racefiets meer het aangewezen voertuig als je denkt een beetje lef te hebben of sportief te zijn.
watch-out-we-got-a-badass-over-here.jpg
 
Als je echt ongestoord en vooral onstorend hard wil rijden kan je dat beter op een circuit doen.
Er komt geen circuit ter wereld in de buurt bij berpassen als Stelvio, Berninapas ea. blijkbaar ben je er nooit geweest want je weet niet waar je over praat. Beleving is van een totaal andere orde.
 
Er komt geen circuit ter wereld in de buurt bij berpassen als Stelvio, Berninapas ea. blijkbaar ben je er nooit geweest want je weet niet waar je over praat. Beleving is van een totaal andere orde.
Stelvio ga ik binnenkort weer eens doen, ik ken de meeste passen in de Alpen en Dolomieten van rijden met de motor en de racefiets.
 
Stelvio ga ik binnenkort weer eens doen, ik ken de meeste passen in de Alpen en Dolomieten van rijden met de motor en de racefiets.
Want daar heb ik een nieuwe motor voor gekocht, een Moto Guzzi V85tt in Altaj Verde, zodat moeder de vrouw een beetje comfortabel achterop mee kan. Via secundaire wegen naar de Alpen en dan naar Italië langs de Stilfserjoch/Stelvio als het daar niet te druk is. De motor kan pas in juni geleverd worden helaas.
 
*edit shit heb ze niet gekocht.

20220517_122735.jpg
 
Wat t-shirt's..
Door een kleine cut zat mn huidige kleding toch net even te ruim.
 
Back
Naar boven