AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Bekijk bijlage 595740
Upgrade naar de S23 ultra 1Tb. Mijn huidige S7 edge(lord) vertoont al een tijdje mankementen.
Morgen maar eens ff alles overzetten.

Bekijk bijlage 595741
Nieuwe wandelschoentjes met Gore-Tex. Bij Bever iets van 8 verschillende schoenen gepast en deze zitten echt top. Zijn ook nog redelijk netjes voor wandelschoenen. Zijn wel aardig aan de prijs.
Goretex is wel topspul, heb je ook onderhoudsmiddelen gekocht? Binnen Defensie ook in gebruik tegenwoordig; Korps Mariniers had (in in geval in het verleden) Lowa's; heb zelf Meindl gehad. Ik moet zeggen dat voor wandelen ik net zo goed liep op hardloopschoenen. Heb zelf nu Salomon voor op vakantie, hebben goeie grip ook.

1000020039.jpg

Nieuwe jas!
Ik heb die vandaag gratis gekregen, mensen waren spullen aan het verkopen op straat en aan het einde van de dag hadden ze de jas niet verkocht. Ze hebben mij toen 4 jassen gegeven allemaal mijn maat ben er echt blij mee.

1695081261494.jpeg

10 dozen kattenvoer met 24 blikjes per doosje(1 doosje was er al in gebruik) voor €17,90, het was een prijsfout, de normale prijs is rond de €30,- per stuk.

Goretex is wel topspul, heb je ook onderhoudsmiddelen gekocht? Binnen Defensie ook in gebruik tegenwoordig; Korps Mariniers had (in in geval in het verleden) Lowa's; heb zelf Meindl gehad. Ik moet zeggen dat voor wandelen ik net zo goed liep op hardloopschoenen. Heb zelf nu Salomon voor op vakantie, hebben goeie grip ook.
Hier ook Meindl bergschoenen. Die zijn zo groot dat mijn klimschoenen erin passen.
Bekijk bijlage 598051

Nieuwe jas!
Ik heb die vandaag gratis gekregen, mensen waren spullen aan het verkopen op straat en aan het einde van de dag hadden ze de jas niet verkocht. Ze hebben mij toen 4 jassen gegeven allemaal mijn maat ben er echt blij mee.
Cool

Ha. Net 2 pakken shag gekocht en elf bar 600 vape. De vape werkt niet? Er komt geen rook uit. Hoe activeer ik dit?

Er zitten geen knopjes op ook geen lampje, het is wel een officiele elf bar 600 ik heb die net gekocht in Duitsland.

Dan maar shag roken... Daar gaat 10,50

edit: Ik ga misschien een goede vape kopen. Dat zal wel gezonder zijn dan shag.

Laatst bewerkt:
  • Sad
Waarderingen: BB_

Ik ga morgen deze kopen. Ik heb nu een ps5 controller geleend van maat van mij. Ik gebruik die om playstation 1 en nintendo spellen te spelen op pc via emulatie.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik pak denk blauw of paars controller. Die paarse kost wel 100 euro in plaats van 70 euro, wel vreemd

Deze ga ik ook kopen ik hoop dat ze die in de winkel hebben.

Back
Naar boven