Schwarzeneggertje
Monstrous Giant
- Lid geworden
- 8 dec 2016
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 109kg
- Vetpercentage
- 18%
ff googelen...Doe ik bana curls mee.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
ff googelen...Doe ik bana curls mee.
Haha
Goretex is wel topspul, heb je ook onderhoudsmiddelen gekocht? Binnen Defensie ook in gebruik tegenwoordig; Korps Mariniers had (in in geval in het verleden) Lowa's; heb zelf Meindl gehad. Ik moet zeggen dat voor wandelen ik net zo goed liep op hardloopschoenen. Heb zelf nu Salomon voor op vakantie, hebben goeie grip ook.Bekijk bijlage 595740
Upgrade naar de S23 ultra 1Tb. Mijn huidige S7 edge(lord) vertoont al een tijdje mankementen.
Morgen maar eens ff alles overzetten.
Bekijk bijlage 595741
Nieuwe wandelschoentjes met Gore-Tex. Bij Bever iets van 8 verschillende schoenen gepast en deze zitten echt top. Zijn ook nog redelijk netjes voor wandelschoenen. Zijn wel aardig aan de prijs.
Hier ook Meindl bergschoenen. Die zijn zo groot dat mijn klimschoenen erin passen.Goretex is wel topspul, heb je ook onderhoudsmiddelen gekocht? Binnen Defensie ook in gebruik tegenwoordig; Korps Mariniers had (in in geval in het verleden) Lowa's; heb zelf Meindl gehad. Ik moet zeggen dat voor wandelen ik net zo goed liep op hardloopschoenen. Heb zelf nu Salomon voor op vakantie, hebben goeie grip ook.
CoolBekijk bijlage 598051
Nieuwe jas!
Ik heb die vandaag gratis gekregen, mensen waren spullen aan het verkopen op straat en aan het einde van de dag hadden ze de jas niet verkocht. Ze hebben mij toen 4 jassen gegeven allemaal mijn maat ben er echt blij mee.
Ha. Dat is een goede koptelefoon. Ik heb zelf de WH-CH710N ook van Sony. Ik gebruik die op telefoon en op computer met bluetooth adapter. Ik heb die al jaren de batterij gaat heel lang mee en die laad ook snel op.
Jij krijgt gratis geld?Ik pak denk blauw of paars controller. Die paarse kost wel 100 euro in plaats van 70 euro, wel vreemd
Woensdag begin ik met vrijwilligerswerkJij krijgt gratis geld?
Leuk. Wat ga je doen?Woensdag begin ik met vrijwilligerswerk
Bij kringloopwinkelLeuk. Wat ga je doen?
Veel succes ✌️Bij kringloopwinkel