AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haha goddamn geen rits :roflol: Ach komt goed. Voor die 20 euro doe ik niet moeilijk :P
 
Jouw moeder is voltijd ritsennaaier?
:roflol:
Het is dat ik vind dat ik het niet meer kan maken sinds ik uit huis ben, maar het liefst breng ik m'n broeken nog steeds naar mijn moeder als er weer een knoop afspringt door mn dikke pens.
 
:roflol:
Het is dat ik vind dat ik het niet meer kan maken sinds ik uit huis ben, maar het liefst breng ik m'n broeken nog steeds naar mijn moeder als er weer een knoop afspringt door mn dikke pens.
Of wanneer er een gat in zit je moeder zo'n plakplaatjes er op naait?
 
Thanks voor de tip wovano :thumbs:

1579156639122.png
 
:x
 
Laatst bewerkt:

En weer retour :roflol:

Ik moet misschien ook gewoon accepteren dat mijn ratio te fucked up is, zelfs voor muscle fit stretch shit :mad:

1. Bij de biceps veel te strak
2. Puntjes stof teveel bovenop de delts
3. Veel te lang, zo kan ik nooit mijn mooie booty showen :rolleyes:
4. Niet getailleerd genoeg

Het was al lastig om een consessie te doen tussen niet te strak en niet te groot. Maar als je bicepsmaat er al niet eens tussen staat, weet je eigenlijk wel hoe laat het is. Ook de tailles zijn gebaseerd op dikke endo's volgens mij, gaat helemaal nergens over. En dan die mouwtjes die zo snijden in je biceps :roflol:

Wel jammer, want de kleurtjes waren lekker fris.. Ah well heb nu maar weer gewoon besteld bij mijn oude vertrouwde Scotch & Soda en Kultivate :woot:
 
Jij werkt toch in de kledingbranche?
 
Jij werkt toch in de kledingbranche?

Klopt, in de private label branche (fabrikant, import, groothandel). En voornamelijk lagere segment tot midden segment. En ik ben toch ook een beetje een modepoppetje JWZ :eyebrow:
 
Ik zou dan toch denken dat je wel makkelijk iets kunt vinden dat goed past. Het moet dan natuurlijk wel in de handel zijn.
 
Back
Naar boven