Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Bekijk bijlage 546902

Eigenlijk had ik geen nieuw telefoon nodig, maar ik mocht mijn abonnement bij tele2 verlengen dus koos ik een iphone 13 128gb.

Mijn huidige iphone 11 pro max werkt nog steeds goed en de glazen zijn ook nog heel. Geef ik wel aan mijn moeder
Waarom een nieuwe nemen als die 'oude' het nog prima doet?
 
Waarom een nieuwe nemen als die 'oude' het nog prima doet?
Ik mocht me abbo verlengen dus ik dacht als ik nieuwe toestel kies kan ik of deze verkopen of aan me ma geven. En ze heeft een slome LG dus dit zou voor haar handiger zijn
 
wie niet kan delen kan niet vermenigvuldigen.

DAS HANDEL.
 
Ja dat moet iedereen natuurlijk zelf bepalen en maakt mij ook niet uit. Ik oordeel niet. Vroeg het mij gewoon af waarom je een nieuwe zou nemen als de oude het nog goed doet.
 
Bekijk bijlage 546902

Eigenlijk had ik geen nieuw telefoon nodig, maar ik mocht mijn abonnement bij tele2 verlengen dus koos ik een iphone 13 128gb.

Mijn huidige iphone 11 pro max werkt nog steeds goed en de glazen zijn ook nog heel. Geef ik wel aan mijn moeder

Bij mij had je de 13 voor de helft vd prijs gehad. Gemiste kans jonge
 
Zover ik erover gelezen heb wel. Komt morgen binnen. Mooi in corona quarantaine testen 😌
Wij hebben 3 versies gehad, allemaal focus issues helaas. Uiteindelijk voor een Nikon lens gegaan, want het geduld was op. Als de focus wel goed was, was het beeld ook top. Je kunt ook dat docking station erbij kopen, dan kun je de focus issues zelf (deels) verhelpen. Kost iets van 50 euro ofzo. Zou het wel even goed checken in het begin, wij hadden voornamelijk back focus issues.
 
Ja focus issues hoor je wel vaker bij 3th party lenzen. Nou ja we gaan het zien 🙈
 
Ja focus issues hoor je wel vaker bij 3th party lensen. Nou ja we gaan het zien 🙈
Het is wel te verhelpen, dus dat scheelt! Omdat we het materiaal professioneel gebruikten, konden we ons de focus issues niet veroorloven.
 
Back
Naar boven