XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De kinderen wilden een groot zwembad, dan maar gelijk groot genoeg om er zelf in te kunnen liggen.
Bekijk bijlage 555397
Ik heb ook net 1 gekocht bij de lidl 🤣
Samen met zo'n "nep" jacuzzi ding. Zo'n echte is mij veel te duur ak 🤣

Screenshot_20220512-142515_Chrome.jpg
Screenshot_20220512-142605_Chrome.jpg
 
Ik heb ook net 1 gekocht bij de lidl 🤣
Samen met zo'n "nep" jacuzzi ding. Zo'n echte is mij veel te duur ak 🤣

Bekijk bijlage 555470Bekijk bijlage 555469
Moet wel in de gaten houden die intex jacuzzis zijn betaalbaar, maar laat je ze in de winter buiten constant op 37/40 graden staan kosten ze 200€ pm aan stroom met huidige prijzen. Een echte jacuzzi als je een beetje degelijk merk pakt kost “gemiddeld” 50€ pm aan stroom als je 24/7 op 40 graden zet.
 
Moet wel in de gaten houden die intex jacuzzis zijn betaalbaar, maar laat je ze in de winter buiten constant op 37/40 graden staan kosten ze 200€ pm aan stroom met huidige prijzen. Een echte jacuzzi als je een beetje degelijk merk pakt kost “gemiddeld” 50€ pm aan stroom als je 24/7 op 40 graden zet.
Ik ik ben een kniepert. Zet de waterkoker wel aan 2x en klaar. Heb het sowieso altijd al warm. 20 graden is mans zat
 
Moet wel in de gaten houden die intex jacuzzis zijn betaalbaar, maar laat je ze in de winter buiten constant op 37/40 graden staan kosten ze 200€ pm aan stroom met huidige prijzen. Een echte jacuzzi als je een beetje degelijk merk pakt kost “gemiddeld” 50€ pm aan stroom als je 24/7 op 40 graden zet.
Je moet die intex jacuzzi's ook niet opblazen met lucht als je ze permanent wilt gebruiken, maar volspuiten met PUR, dat isoleert een stuk beter en scheelt veel elektra.
 
Je moet die intex jacuzzi's ook niet opblazen met lucht als je ze permanent wilt gebruiken, maar volspuiten met PUR, dat isoleert een stuk beter en scheelt veel elektra.
Nog nooit gehoord, maar de meeste zetten hem x maanden pj op en met pur is het onmogelijk om af te breken…
 
Je moet die intex jacuzzi's ook niet opblazen met lucht als je ze permanent wilt gebruiken, maar volspuiten met PUR, dat isoleert een stuk beter en scheelt veel elektra.
Deden wij vroegen in de bouw enzo.
Konden ze niet waarderen
 
Fijn die bomen zo lekker dichtbij, heb je iig elke dag wat te spelen met water.
Hij schuift nog iets op, maar liever zo met flink dat schaduw dan in de volle zon.
 
Back
Naar boven