XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gelijk maar eens m'n biefstukje in gebakken :) heerlijk
 
l.jpg


Panasonic Lumix DMC-TZ20

4x HD Schieten, 16x optische zoom en wel een geile optie: In 3D schieten.

Kan niet wachten tot ik hem binnen heb :)
 
ik kan niet wachten op de foto's
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Maar wat is het nou het nut van een fake horloge? Indruk maken?

Het zelfde nut als een 'echte': zien hoe laat het is. En of je dat nou op een horloge van een tientje of van een ton doet, de tijd blijft hetzelfde...
 
Laatst bewerkt:
Het zelfde nut als een 'echte': zien hoe laat het is. En of je dat nou op een horloge van een tientje of van een ton doet, de tijd blijft hetzelfde...

nee, de breitling van mijn vader loopt om de zoveel tijd zelfs een paar minuten achter (staan ze bekend om)...heel handig als je een paar ruggen neerlegt voor een horloge.
 
nee, de breitling van mijn vader loopt om de zoveel tijd zelfs een paar minuten achter (staan ze bekend om)...heel handig als je een paar ruggen neerlegt voor een horloge.

Verkapte 'mijn vader heeft een horloge van een paar ruggen'-posting :D Oh wacht het was niet eens verkapt.

Urwerken hebben bijna altijd enige afwijking, sommige maar 1 seconde per dag maar er zijn ook uurwerken die per dag 10 tot 20 seconden verliezen of winnen. Doe je weinig aan, er is ook weinig aan de hand als die afwijking maar constant blijft.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
meh.. kheb ook nieuwe tv nodig, maareh ik wacht wel 2 jaar ofzo totdat ze 3D tv's hebben waarbij je geen bril op hoeft te doen, vind die brillen iritant man feelsbadman on your face
 
nee, de breitling van mijn vader loopt om de zoveel tijd zelfs een paar minuten achter (staan ze bekend om)...heel handig als je een paar ruggen neerlegt voor een horloge.

Dan moet hij hem laten servicen, net zoals bij auto's moet je af en toe onderhoud plegen. Oh ja en voordat er mensen roepen daarvoor moet de klok opgestuurd worden, kan gewoon bij breitling dealer
 
meh.. kheb ook nieuwe tv nodig, maareh ik wacht wel 2 jaar ofzo totdat ze 3D tv's hebben waarbij je geen bril op hoeft te doen, vind die brillen iritant man feelsbadman on your face


wacht nog maar wat langer
 
meh.. kheb ook nieuwe tv nodig, maareh ik wacht wel 2 jaar ofzo totdat ze 3D tv's hebben waarbij je geen bril op hoeft te doen, vind die brillen iritant man feelsbadman on your face

is een computerscherm:P
 
Een hoop vandaag!
Nieuwe bril (Ray Ban new wayfarer, blauw; ogen gingen achteruit en ik ben voor een hip montuur gegaan)
iPad 2 (zwart)
zo'n blauw hoesje
en een dock.
Ben er heel blij mee, en ik heb er ook hard voor gewerkt :-)

M'n moeder schrok wel toe ze ineens m'n rekening zag.. Ff bijna 1000 er doorheen gejaagd in ee dag.
 
Laatst bewerkt:
Een hoop vandaag!
Nieuwe bril (Ray Ban new wayfarer, blauw; ogen gingen achteruit en ik ben voor een hip montuur gegaan)
iPad 2 (zwart)
zo'n blauw hoesje
en een dock.
Ben er heel blij mee, en ik heb er ook hard voor gewerkt :-)

M'n moeder schrok wel toe ze ineens m'n rekening zag.. Ff bijna 1000 er doorheen gejaagd in ee dag.

Welcome terug :D
 
Een hoop vandaag!
Nieuwe bril (Ray Ban new wayfarer, blauw; ogen gingen achteruit en ik ben voor een hip montuur gegaan)
iPad 2 (zwart)
zo'n blauw hoesje
en een dock.
Ben er heel blij mee, en ik heb er ook hard voor gewerkt :-)

M'n moeder schrok wel toe ze ineens m'n rekening zag.. Ff bijna 1000 er doorheen gejaagd in ee dag.

Wait whut, jouw moeder heeft inzicht in je rekeningen? Epic.
 
Back
Naar boven