XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

[afbeelding niet meer beschikbaar]

goedkoop ding via ebay om grip te meten, kost nog geen 3 euro incl verzendkosten, whaha

pak een stang en ga deadliften, beste grip meter die er is :D
 
maar wat heb je eraan nu? je weet wat je grip is en dan? :P
 
happy me
2wgd7rn.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb mega last gehad van rode vlap ik gelukkig weer op zijn retour... nog steeds aan het behandelen..

zit een keizertje, poetsgarnaal, doktersvis anemoonvis en een aantal slakken in..

Heb er geen verstand van maar vind dit toch een behoorlijk cool aquarium.
 

Ieder moment kan er een kerel reageren die I xyzxfagzxy I heet en je telefoon belachelijk maakt ook probeert hij je over te halen een Iphone te halen. Als je hem ziet mag je hem uitschelden.

Groetjes,

Bill.

Ontopic, leuk telefoontje.
 
Ieder moment kan er een kerel reageren die I xyzxfagzxy I heet en je telefoon belachelijk maakt ook probeert hij je over te halen een Iphone te halen. Als je hem ziet mag je hem uitschelden.

Groetjes,

Bill.

Ontopic, leuk telefoontje.


:roflol: +1
 
Ieder moment kan er een kerel reageren die I xyzxfagzxy I heet en je telefoon belachelijk maakt ook probeert hij je over te halen een Iphone te halen. Als je hem ziet mag je hem uitschelden.

Groetjes,

Bill.

Ontopic, leuk telefoontje.

:roflol:

Ik heb me voorgenomen android gebruikers niet meer lastig te vallen. Ze hebben het al zwaar genoeg met zo'n telefoon en het constant zichzelf voorliegen dat de iPhone echt niet beter was.
 
Vette phone, heb de htc one x gekozen ipv die s3.
Maar die van jou maakt zieke fotos!

Iphone is prehistorisch vergeleken met dit of een one X
 
Vette phone, heb de htc one x gekozen ipv die s3.
Maar die van jou maakt zieke fotos!

Iphone is prehistorisch vergeleken met dit of een one X

Ja ik baal er ook regelmatig van dat ik niet met mijn telefoon tegen die van een ander aan kan tikken om foto's te versturen.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven