AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Naja weet je ik ga zelf ook echt geen mesje op mn zak zetten, enkel ook de trimmer. En tja.. Ook hier hangt r wel eens bloed aan. :o

dat is gewoon een kwestie van met beleid scheren. als je er 5 minuten langer over doet heb je dat niet.
 
dat is gewoon een kwestie van met beleid scheren. als je er 5 minuten langer over doet heb je dat niet.

Ik moet een halve dag vrijnemen om 1 bal geschoren te krijgen.
Mijn eikel doe ik altijd in de bouwvak, anders red ik het echt niet.
 
Dat ding werk goed!

vxnq8g.jpg




no homo
 
Pas op dat niemand hem leent ivm aids......




Anders ben je straks besmet en moet je een maagd nken om te genezen..... :cool:
 
Naja weet je ik ga zelf ook echt geen mesje op mn zak zetten, enkel ook de trimmer. En tja.. Ook hier hangt r wel eens bloed aan. :o

The ****...! Iedereen die weleens zn zak heeft geschoren weet dat trimmer een zeer slecht idee is. Mesje daarentegen werkt prima :o

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 20:55 ----------

Dat ding werk goed!

vxnq8g.jpg




no homo

Nice tan vergeleken met je avatar (no homo)
 
Je bent een dag te laat bro, gisteren was ie nog voor de helft van de prijs


25€
http://www.bol.com/nl/p/gillette-fusion-proglide-styler-powered-by-braun/9000000012437292/



The ****...! Iedereen die weleens zn zak heeft geschoren weet dat trimmer een zeer slecht idee is. Mesje daarentegen werkt prima :o

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 20:55 ----------



Nice tan vergeleken met je avatar (no homo)
Voor mijn zak zelf gebruik ik een mesje, voor daarrond een schaar en/of trimmer (nu alleen nog die trimmer)


Op mijn ava sta ik onder een TL lamp, dus dan lijk je sowieso bleker.
Irl ben ik een behoorlijke bleekscheet hoor :o


no homo
 
kan je niet alleen van een legale windows 7 upgraden?

Officieel wel natuurlijk. Maar als je wat googlet vindt je al snel dat het upgradeprogramma niet zo goed is in het zien of je een legale of illegale windows 7 hebt ;)
 
Officieel wel natuurlijk. Maar als je wat googlet vindt je al snel dat het upgradeprogramma niet zo goed is in het zien of je een legale of illegale windows 7 hebt ;)
dat is handig :)
werkt dat ook voor niet-geactiveerde windows 7?
 
Ik vraag het hier maar omdat jullie het meest bij winkels te vinden zijn.

Ik wil voor m'n broers nieuwe huis een soort bordje laten maken. Hij heeft namelijk een muur bijde trap waar je vol met je kop tegenaan loopt als je niet oplet.

Ik dacht dus aan iets ter grootte van een straatnaambordje en dan een wat humoristische tekst waarop te zien is dat hun hoofd een klap kan verwachten.

De vraag dus: waar moet je dit halen/laten maken??
- geen internetbedrijf
-inb4 internetbedrijf
 
Back
Naar boven