AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

nette tas van GW, jammergenoeg gebruik ik zo'n tas bijna nooit (heb nu zo'n goeiekope,stoffen.) die blijft altijd in mn auto liggen :rolleyes:
dus niet echt de moeite om te kopen voor mij, anders zou ik zo eentje ook wel willen! :)

Ik had jaren zo'n grote eastpak sporttas, maar daar was ik na al die tijd op uitgekeken. Paar maanden terug die van B&F gehaald, die is nu helaas versleten (paar gaten langs de sluiting), dus dit keer maar meteen een knappe gehaald. Hopelijk gaat deze ook een paar jaar mee :)
 
Al wie zegt dat een iphone de beste tel is op de markt op dit moment weet gewoon van niet beter. Er zijn tal van veeel betere toestellen op de markt, voor 2-300 euro goedkoper.

Ik wacht tot de Jiayu G4 beschikbaar is, kan niet wachten!
 
Al wie zegt dat een iphone de beste tel is op de markt op dit moment weet gewoon van niet beter. Er zijn tal van veeel betere toestellen op de markt, voor 2-300 euro goedkoper.

Ik wacht tot de Jiayu G4 beschikbaar is, kan niet wachten!

beste is relatief he, ieder heeft zo zn wensen en eisen.
ben zelf altijd android fan geweest, sinds ik een jailbroken iphone 5 heb kan ik eigenlijk net zo veel als toen ik een samsung galaxy s2 had. vind het beide mooi toestellen.
 
Zal het zo verwoorden: prijs kwaliteit kan je ivg met de iphone veel beter vinden
 
Ik had jaren zo'n grote eastpak sporttas, maar daar was ik na al die tijd op uitgekeken. Paar maanden terug die van B&F gehaald, die is nu helaas versleten (paar gaten langs de sluiting), dus dit keer maar meteen een knappe gehaald. Hopelijk gaat deze ook een paar jaar mee :)

Wat is het formaat een beetje?
Op die foto lijkt het wel formaat reistas, maar voor een trainingstas denk ik eerder aan dat je er ong. 4 paar schoenen in kan passen?
 
Wat is het formaat een beetje?
Op die foto lijkt het wel formaat reistas, maar voor een trainingstas denk ik eerder aan dat je er ong. 4 paar schoenen in kan passen?

Even snel opgemeten, ongeveer 60x24x24 cm. Iets kleiner als die van B&F voor mijn gevoel, moeilijk te vergelijken gezien de verschillende materialen. Zit nu een potje post-workout, bidon, handdoek, belt en nog paar dingen in. Een paar schoenen zouden er ook wel in passen, dan zit die van mij aardig vol.
 
Eindelijk sinds gister een werkende pc. Heb gedurende een paar maanden om de tijd een aantal nieuwe onderdelen gekocht.

Mobo: gigbyte ga-z77x-ud5h
CPU: I5 3570k (draait nu op 4.2ghz zit nog meer in)
CPU koeler: Coolermaster 412s
SSD: 1x samsung 840 250GB (voor windows 8)
1x crucial m4 128GB (voor OS x)
Geheugen: 2x4GB corsair vengeance
Case: Nanoxia deep silence 1

Komt eind deze maand nog wsl een GTX 660ti in

Al wie zegt dat een iphone de beste tel is op de markt op dit moment weet gewoon van niet beter. Er zijn tal van veeel betere toestellen op de markt, voor 2-300 euro goedkoper.

Ik wacht tot de Jiayu G4 beschikbaar is, kan niet wachten!

Toch altijd weer mensen die moeten laten weten dat de telefoon die zei hebben/willen beter is....

beste is relatief he, ieder heeft zo zn wensen en eisen.
ben zelf altijd android fan geweest, sinds ik een jailbroken iphone 5 heb kan ik eigenlijk net zo veel als toen ik een samsung galaxy s2 had. vind het beide mooi toestellen.

+1
 
Laatst bewerkt:
Al wie zegt dat een iphone de beste tel is op de markt op dit moment weet gewoon van niet beter. Er zijn tal van veeel betere toestellen op de markt, voor 2-300 euro goedkoper.

Ik wacht tot de Jiayu G4 beschikbaar is, kan niet wachten!

Altijd dat gezeik welke mobiel beter is. ELK toestel wordt vergeleken met de iPhone, dat zegt al iets, iPhone is de maatstaf. Daarnaast boeit het me geen reet dat er een iets snellere/betere telefoon bestaat dan een iPhone. Ik wil gewoon iTunes, de app store. Ik hoef nooit meer een andere telefoon. Yes fanboy much :)
 
Iemand die weet waar je een paar leuke tanktop's kunt kopen via internet?
Zoek er een aantal...
 
gisteren die sony xperia z gekocht,damn wat een mooi/fijn toestel:)
 
Heb vandaag mijn eerste halterset gekocht!:)
 
Net terug uit de stad.

2 nieuwe korte broekjes gekocht en een nieuw paar ren schoenen voor de cut.

33fffuo.jpg


New balance, 125 flappen

Come at me 8 %
 
Laatst bewerkt:
Kicke schoen, quanta costa?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Punten gespaard met tanken en opgemaakt aan schoenen bij de bijenkorf.
 
Asus Zenbook UX32VD Ultrabook
SAMSUNG 840 256GB SSD
8gig ram update
 
Back
Naar boven