MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Bij upgraden van motorrijbewijs hoef je wel alleen verkeersdeelname examen te doen, vaardigheden en theorie hoeven gelukkig maar 1 keer. Verkeersdeelname lijkt me niet echt een probleem na 2 jaar rijden, alleen zonde van die 200 euro voor examen, maar had zelf geen zin om te wachten tot ik 24 werd.
 
Vandaag deze bestelt voor bij de trainingen:

SMS-Audio-SYNC-by-50-Wireless-On-Ear-Sport-Headphones-Black-12032015-06-p.jpg


Ik wou eerst een blauwe nemen, maar wordt op den duur toch vies, dus maar zwart genomen.

http://www.bax-shop.nl/home-audio-hoofdtelefoon/sms-audio-sync-by-50-on-ear-sport-bluetooth-black-hoofdtelefoon
 
Damn die kawa, heel nice.

Ik ben net begonnen met lessen, maar vast een helm gekocht.

Helm

Heb ik ook, prima prijs/kwaliteit. Wel beetje lawaaierig vind ik persoonlijk. Heb ook niet veel andere gehad maar met snelwegrijden voor meer dan 10 min doe ik het liefst oordopjes in.
 
Heb ik ook, prima prijs/kwaliteit. Wel beetje lawaaierig vind ik persoonlijk. Heb ook niet veel andere gehad maar met snelwegrijden voor meer dan 10 min doe ik het liefst oordopjes in.

toch raar, die helm is opzich niet goedkoop en toch zoveel herrie (meestal zijn de wat duurdere helmen beter geïsoleerd). Zelf heb ik een scorpion exo-500 222 euro en heb je ingebouwde zonnebril en geluidsstil van binnen :)
 
Ben egt blij.

451360.jpg


Was al een tijdje opzoek naar een goede rugzak. Omdat ik tegenwoordig mijn laptop overal mee naar toe moet slepen maar eens eentje aangeschaft. Met wat kortingsbonnen voor 60,- :-)

the-north-face-the-north-face-borealis-2015-zwarte.jpg
 
Wat zijn dat voor gayschoenen
 
Inb4 Philips fanboy

1400221683.jpg


PT717_17-IMS-nl_NL?wid=1250&$jpglarge$.jpg
 
Nieuwe telefoon, gigantisch verschil met me oude iphone 4

LG_G4_(Metallic_Gray_and_Ceramic_White).jpg

en twee hoesjes, kon niet kiezen.

71LtfQARxfL._SL1000_.jpg


$_12.jpg
 
ziet er goed uit!
 
Oude HP laptop hield er na 4-5 jaar trouwe dienst ineens mee op.. tijd voor wat nieuws:

996847_01.jpg
 
Ipad Air Space Grey & Smart case

900&hei=600&fmt=jpeg&qlt=95&op_sharpen=0&resMode=bicub&op_usm=0.5,0.5,0,0&iccEmbed=0&layer=comp&.jpg


41M0AvAPpuL._SY300_.jpg
 
Nieuwe telefoon, gigantisch verschil met me oude iphone 4

LG_G4_(Metallic_Gray_and_Ceramic_White).jpg

en twee hoesjes, kon niet kiezen.

71LtfQARxfL._SL1000_.jpg


$_12.jpg

nice telly. Wilde toentertijd voor de g3 gaan maar vanwege het ontbreken van de optie om er een externe sd kaart in te doen maar voor de S5 gegaan (grote fout :(). Kan bij de g4 zeker nog steeds geen externe sd kaart in?
 
Back
Naar boven