Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

20171107_210757.jpg
20171107_210802.jpg
20171107_210809.jpg

Dit is nog maar de helft :)
 
Die Karambit is echt veels te groot om daadwerkelijk als karambit te gebruiken.
 
ook echt een goed voorbeeld van een mooi klein en ligt EDC mes waar je niemand mee bang maakt.
heb me wel laten vertellen dat hij niet zo stevig is omdat hij zo enorm weinig weegt.
.

Ik ben voor de titanium versie gegaan (die in de foto) met een framelock, in plaats van de andere modellen met liner-lock.
Kan enkel zeggen dat ik er zeer tevreden van ben. Nog steeds geen speling te bekennen, al kan ik pas echt evalueren na jaren gebruik...
 
Ik ben voor de titanium versie gegaan (die in de foto) met een framelock, in plaats van de andere modellen met liner-lock.
Kan enkel zeggen dat ik er zeer tevreden van ben. Nog steeds geen speling te bekennen, al kan ik pas echt evalueren na jaren gebruik...

Ik zeg ook alleen maar wat Nick Shabezz zei hoor, maar die is 99/100 keer wel on point.



Mooi mesje wel, heb je nog meer liggen?
 
Ik ben voor de titanium versie gegaan (die in de foto) met een framelock, in plaats van de andere modellen met liner-lock.
Kan enkel zeggen dat ik er zeer tevreden van ben. Nog steeds geen speling te bekennen, al kan ik pas echt evalueren na jaren gebruik...
Waar gebruik je 'm nu allemaal voor? Of is het meer ook deels voor de verzameling?
 
Framelock is kwalitatief beter?
 
Ik ben zeer tevreden over de tri ad lock. Ook zeer sterk. Weet niet of er veel verschil is tss het framelock en tri ad lock.
Geen ervaring mee zelf, maar ben geen fan van locks die niet 1 handig te bedienen zijn.
 
Geen ervaring mee zelf, maar ben geen fan van locks die niet 1 handig te bedienen zijn.

Heb ik geen problem mee ,zolang ze maar 1 handig te openen zijn. De rest is bijzaak.
 
Mooi mesje wel, heb je nog meer liggen?
Niet veel. Een Microtech Tachyon 3, maar daar zijn wel wat issues met de legaliteit ervan :o
En een oud goedkoop Homeij zakmes dat helemaal afgebeuld is, vroeger op de scouts en nu bij de werkbank.


Waar gebruik je 'm nu allemaal voor? Of is het meer ook deels voor de verzameling?
Is iets wat ik altijd bij heb (meestal in rugzak). Snij er veel fruit mee, verpakkingen openen, kleine dingetjes lospeuteren, gewoon EDC werk dus.
De pocketclip is ook geweldig. Heel vlot te gebruiken en zit mooi op het uiteinde, zodat mes niet boven de rand uitsteekt.
 
Dat puntje ziet er smerig scherp uit. Zou er niet op gaan zitten Bas.
 
Ik belgie kan je dit fabeltje al vergeten. Niks van messen ookal is het maar 2 cm.

ja, spijtig, vroeger werd er al gezegd dat je het mes naast je hand moest houden, en de punt niet voorbij de palm mag komen, maar ik denk dat zelfs dat niet meer mag...
 
Back
Naar boven