AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deze intelligente reactie verneem ik wel vaker van mensen met een aversie voor bordspellen waarin complex denkwerk van de speler gevraagd wordt.

Hahahaha dan heb je mijn collectie bordspellen nog niet gezien.Met uitbreidingen bij heb ik een 150 dozen. mens erger je niet en 4 op een rij ga je er niet tussen vinden.Zitten dus ook een hoop van wat jij complexe spellen noemt tussen.

Blijft gewoon een feit dat de colonisten van catan voor homos is.
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha dan heb je mijn collectie bordspellen nog niet gezien.Met uitbreidingen bij heb ik een 150 dozen. mens erger je niet en 4 op een rij ga je er niet tussen vinden.Zitten dus ook een hoop van wat jij complexe spellen noemt tussen.

Blijft gewoon een feit dat de colonisten van catan voor homos is.
Ik heb een aantal spellen van je voorbij zien komen en daar zat geen euro game tussen. Jij bent van de amerithrash (conflict spellen). Geeft niks maar daarin zijn spel systemen ondergeschikt aan het thema.
 
Ik heb een aantal spellen van je voorbij zien komen en daar zat geen euro game tussen. Jij bent van de amerithrash (conflict spellen). Geeft niks maar daarin zijn spel systemen ondergeschikt aan het thema.

Je hebt een aantal spellen zien voorbij komen ja. stuk of 10 van de 80. Zit alles tussen,dungeoncrawlers,strategie enz.
 
Je hebt een aantal spellen zien voorbij komen ja. stuk of 10 van de 80. Zit alles tussen,dungeoncrawlers,strategie enz.
Ik laat me verrassen, noem me eens een paar titels van die complexe bordspellen die je bezit.
 
Deze week heb ik Stratego gekocht. Geen complex bordspel maar gewoon lekker jeugdsentiment ;)

1558585_002.jpg
 
Crossfit schoenen?
Dit zijn geen crossfit schoenen. Maar ik ging voor schoenen met een goede blok die ik ook nog op de loopband kon gebruiken en dan kom je in de crossfit hoek terecht.
Maar deze zijn wel super goed hoor. Lekker in de zaak wezen squaten hahaha
 
Haha toch ff happen, je bent zo voorspelbaar. Veel geschreeuw maar weinig wol. Veel plezier mr ameritrash. ;)
 
Zt 0920 besteld :D

Soon pics als die binnen is.
 
Back
Naar boven