MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Ik neem aan dat je deze spellen niet alleen doet? Ze duren wel lang, 90 a 180min. In de praktijk merk ik dat deze tijden vaak wat krap zijn genomen.

Ik heb spellen die veel minder lang duren. 30 a 45 minuten. Heb niet altijd de tijd en de zin om 3 uur te spelen.
En niet altijd zin om veel tijd te steken in het spel op te stellen.
En heb ook verschillende spelsystemen omdat het vaak zo is dat in één groep niemand de evil overlord wil spelen :) en dan moet ik een game bovenhalen van spelers tegen het spelsysteem.

Sommige groepen willen tegen elkaar spelen andere met elkaar en dan moet ik weer een coop bovenhalen ipv player vs player.

één enkele D&D sessie die ik speel of meester kan 8 uur duren :) en een campaign paar maand als je wil.
 
2 kleine kinderen thuis
loopt aardig op met een adventkalender systeem (al krijgen ze niet elke dag toet toet auto's)

vtech-toet-autos.jpg
Hoop voor jou dat die dingen geen lawaai maken of je bent gestoord tegen kerst :p
 
Hoop voor jou dat die dingen geen lawaai maken of je bent gestoord tegen kerst :p

Mijn zoon van 2 zet ze aan en die van 10 maanden zet ze uit en propt ze onder de bank.

Ik zou ze uitzetten ja. Permanent,tegen de muur ermee!!!!

Bergen met speelgoed ondertussen. Van goedkope prul tot dure zooi. Maar toet toet auto's zijn bijna niet kapot te krijgen. Zelfs niet als je de auto ambulance als hamer gebruikt om de andere te pletten.

1022385_001.jpg
 
Mijn zoon van 2 zet ze aan en die van 10 maanden zet ze uit en propt ze onder de bank.



Bergen met speelgoed ondertussen. Van goedkope prul tot dure zooi. Maar toet toet auto's zijn bijna niet kapot te krijgen. Zelfs niet als je de auto ambulance als hamer gebruikt om de andere te pletten.

1022385_001.jpg

Ik heb een warhammer die er anders over denkt :D
 
Had beter aandelen kunnen kopen van hun.
1184791.jpg
 
Ik lees goede dingen over die game. Staat op mijn verlanglijst.
 
Ik zoek ook wat spellen die leuk zijn om te doen met mijn kinderen. :p

Ik heb het gekocht omdat het een spel is dat snel klaar ligt en niet te lang duurt om uit te leggen. Heb het een paar keer gespeeld weekje geleden.

Heel veel mensen hebben geen zin in van die vreemd uitziende en ellenlange durende bordspellen.
 
Back
Naar boven