MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Air-Max-90-Premium-Leather-Vachetta-Tan-Elemental-Gold-5-1600.jpg


:$ :$ :$

Die zijn wel dik. Wat mag dat kosten?

150 gewoon dat is wel Nice

Nike Air Max 90 Premium Leather Vachetta Tan/Elemental Gold - AH8046-200
 
Ja voor die prijs is het nog te doen en het is niet een dertien in dozijn model :cool:
 
i9nA5KA3XleQm8ToSntd05QwB2uf012272xTOxyRlhqTWeljwC54CxBD5J-zHipww3UnKM8CTrGaQf_3qFo=w519-h922-no.jpg


Eindelijk online racen zoals het hoort. :)
 
Slechtste wapen ooit daarvoor.

Kruisbogen zijn geen klote waard in ne zombie apocalypse.

Op Mythbusters hebben ze dat ooit uitgeprobeerd en getest, kruisboog was idd het slechtste, beste dacht ik was de houten "bat" met nagels door, en 2de is handvuurwapen schot per schot (als je tenminste deftig kan mikken), want op auto ben je te snel al je munitie kwijt...
 
Op Mythbusters hebben ze dat ooit uitgeprobeerd en getest, kruisboog was idd het slechtste, beste dacht ik was de houten "bat" met nagels door, en 2de is handvuurwapen schot per schot (als je tenminste deftig kan mikken), want op auto ben je te snel al je munitie kwijt...
Heb ik ook gezien. Maar de bat was foam dacht ik en ze gaven maar lichte tikken. Echte bat en meer kracht gaat meer energie kosten en trager gaan. Ik zou denk ik 2 hamers kiezen.
 
Heb ik ook gezien. Maar de bat was foam dacht ik en ze gaven maar lichte tikken. Echte bat en meer kracht gaat meer energie kosten en trager gaan. Ik zou denk ik 2 hamers kiezen.

Op gevaar dat ze komen vast te zitten als je hard en diep slaat... waarom niet ?
Als je er echt goed mee kan omgaan: dubbele katana's... slice en dice !
 
20 jaar oude Leoko IPF powerlifting baar.

leoko.jpg
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Zit niet veel knurling meer op. Of ligt dat aan de foto?
Dat is altijd moeilijk te zien aan de buitenkant van de baar, die komt in contact met de hooks als je hem racked en slijt snel.
 
Idd, is 10 jaar lang in een gym gebruikt, in een wedstrijd rack. Die rollers crushen echt je knurling door puntbelasting. Is enkel aan de buitenkant.
Baar heeft ook een wat bredere centerknurl. Denk een ideale squat baar.
 
Op gevaar dat ze komen vast te zitten als je hard en diep slaat... waarom niet ?
Als je er echt goed mee kan omgaan: dubbele katana's... slice en dice !
Katana kan makkelijker vast komen te zitten als je een amateur bent dan een hamer.

Wil de eeste hamer nog zien die in een hoofd vast te zitten komt. En in de serie is de schedel zo zacht dat als je er een mes tegen drukt het er in gaat zoals in pudding. Daar trek ik een hamer zo uit :D
 
Katana kan makkelijker vast komen te zitten als je een amateur bent dan een hamer.

Wil de eeste hamer nog zien die in een hoofd vast te zitten komt. En in de serie is de schedel zo zacht dat als je er een mes tegen drukt het er in gaat zoals in pudding. Daar trek ik een hamer zo uit :D

True !
 
Katana kan makkelijker vast komen te zitten als je een amateur bent dan een hamer.

Wil de eeste hamer nog zien die in een hoofd vast te zitten komt. En in de serie is de schedel zo zacht dat als je er een mes tegen drukt het er in gaat zoals in pudding. Daar trek ik een hamer zo uit :D


Inb4 johnyjordaan massacre.
 
ThaWasteland Nice! Doe je even een kleine review? Heb er ook wel eens een paar keer over na zitten denken om deze DSLR te halen.
 
ThaWasteland Nice! Doe je even een kleine review? Heb er ook wel eens een paar keer over na zitten denken om deze DSLR te halen.

Zal me best doen. Dit is mijn eerste camera dus zal nog wel even duren voordat ik het onder de knie heb.
 
Specifieke reden dat je niet voor mirror-less gekozen hebt?
 
Back
Naar boven