Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

853211004325.png
pic991115.jpg
King of tokyo heb ik ook. Leuk soelletje als je niet al te veel tijd hebt.
 
UnCompress johnyjordaan : Jullie kopen zoveel bordspellen, ik geloof nooit weer dat jullie tijd hebben om ze allemaal te spelen?
Kijk jij elke dag tv of bijvoorbeeld netflix of youtube of zit je op facebook? Als je die tijd neemt en je speelt om de zoveel dagen een spel dan kom je er zeker aan toe. King of Tokyo heb ik ondertussen 6x gedaan. Sommige spellen duren 15min tot 30min. Onitama speelt ook heel vlot weg.
 
Kijk jij elke dag tv of bijvoorbeeld netflix of youtube of zit je op facebook? Als je die tijd neemt en je speelt om de zoveel dagen een spel dan kom je er zeker aan toe. King of Tokyo heb ik ondertussen 6x gedaan. Sommige spellen duren 15min tot 30min. Onitama speelt ook heel vlot weg.

Oh dat valt nog reuze mee ja. Dacht dat zulk soort spellen meer richting de 8 uren duurden.
 
Haha ik heb denk ik 2 zulke spellen maar 8 uur kom ik zeker niet aan. War of the Ring was ik de eerste keer ruim 5 uur mee bezig. Heb het 3x gedaan en nu zitten we op 3,5 uur.
Stronghold ben je ruim 2 uur mee bezig en dat zijn mijn lange spellen. De spellen in mijn collectie zullen gemiddeld 1 uur duren. Tijdens mijn studie veel met vrienden gedaan op door de weekse dagen wanneer veel voor de tv zitten.
 
Haha ik heb denk ik 2 zulke spellen maar 8 uur kom ik zeker niet aan. War of the Ring was ik de eerste keer ruim 5 uur mee bezig. Heb het 3x gedaan en nu zitten we op 3,5 uur.
Stronghold ben je ruim 2 uur mee bezig en dat zijn mijn lange spellen. De spellen in mijn collectie zullen gemiddeld 1 uur duren. Tijdens mijn studie veel met vrienden gedaan op door de weekse dagen wanneer veel voor de tv zitten.
Als je van wat complexere spellen houdt waar de geluksfactor beperkt is, zou je Terra Mystica eens moeten spelen (wellicht ken je 'm al).
 
Als je van wat complexere spellen houdt waar de geluksfactor beperkt is, zou je Terra Mystica eens moeten spelen (wellicht ken je 'm al).
Daar hou ik zeker van, ben meer een euro gamer en daarin is de geluksfactor beperkt.

Terra Mystica is zeker bekend en populair. Ik probeer mijn collectie met spellen wat te verbreden. In het verleden kocht ik spellen die je met een groep moet spelen maar nu ik ouder ben en kinderen heb is dat lastig voor elkaar te krijgen. Duo player spellen zijn nu meer welkom en kijk nu meer naar co-op en solo spellen.
 
Wat is dat allemaal dan?

Eerste 2 doosjes zijn miniatures die je moet in elkaar steken en lijmen. En daarna verf ik die. 3e doosje zit vol allerhande schedels die je moet verven en waarmee je vanalles kan doen. Hoopje schedels en daar bv je miniatuurtje bovenop vast lijmen. dan nog een doosje met grasplukken waarmee je de bases van je miniatuurtjes wat kan opvullen. En dan een klein handboortje om in minis of bases kleine gaatjes te boren.
20180425_151538.jpg
20180510_204206.jpg
 
Heb zelf de Nokia 6 met korting gekocht, best geinige telefoons nog. Alleen had mijn icoontjes groter gemaakt maar ze zijn vervolgens weer gekrompen terwijl hij op groot bleef staan :roflol:
 
Back
Naar boven