Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Bijlage verwijderd?
 
Welkom wat zijn je doelen gr

Ik wil getoned worden maar ik ben bang dat als ik te veel train ik te breed word :(
Ik wil lijken op Brad Pitt in Fight Club, maar straks word ik opeens per ongeluk zo breed als mister10 en dat wil ik niet? :treuren:

Ik heb geen sportschool abonnement en ik kan niet squatten (slechte knieën..), maar ik zit op voetbal dus ik heb wel sterke benen
Mijn voeding is 's ochtends cornflakes en in de middag twee worstenbroodjes bij de Jumbo

Mijn maat heeft mij een flesje tren gegeven maar het smaakt heel raar

help mij aub
 
Ik wil getoned worden maar ik ben bang dat als ik te veel train ik te breed word :(
Ik wil lijken op Brad Pitt in Fight Club, maar straks word ik opeens per ongeluk zo breed als mister10 en dat wil ik niet? :treuren:

Ik heb geen sportschool abonnement en ik kan niet squatten (slechte knieën..), maar ik zit op voetbal dus ik heb wel sterke benen
Mijn voeding is 's ochtends cornflakes en in de middag twee worstenbroodjes bij de Jumbo

Mijn maat heeft mij een flesje tren gegeven maar het smaakt heel raar

help mij aub
Welkom, je bent hier op het juiste adres.
 
Heel veel fietsen en optrekken
 
Pst rukken is slecht voor het vrije test. En alleen kip met rijst 12x per dag elke 2.uur zelfs wekker voor zettN
 
Ik wil getoned worden maar ik ben bang dat als ik te veel train ik te breed word :(
Ik wil lijken op Brad Pitt in Fight Club, maar straks word ik opeens per ongeluk zo breed als mister10 en dat wil ik niet? :treuren:

Ik heb geen sportschool abonnement en ik kan niet squatten (slechte knieën..), maar ik zit op voetbal dus ik heb wel sterke benen
Mijn voeding is 's ochtends cornflakes en in de middag twee worstenbroodjes bij de Jumbo

Mijn maat heeft mij een flesje tren gegeven maar het smaakt heel raar

help mij aub
Poeh wat een humor zeg, hier moet ik even van bijkomen.
 
Het niveau is niet echt omhoog gegaan zins iyzyyz weg is. :)
 
:) sinds

Toen ik het typte dacht ik mmm hier gaat bertje op reageren.
Dus je was jezelf ervan bewust dat "zins" een zelfverzonnen woord was, maar liet het toch maar staan? :P
 
Dus je was jezelf ervan bewust dat "zins" een zelfverzonnen woord was, maar liet het toch maar staan? :P
Elk woord is uiteindelijk ooit zelfverzonnen geweest...
 
Dus je was jezelf ervan bewust dat "zins" een zelfverzonnen woord was, maar liet het toch maar staan? :P


Dat klopt, alleen maar om wat aandacht van jou te krijgen.

Wanneer ben je weer in de sauna?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven