Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Mijn voeten zijn te smal voor allstars, die sluiten niet goed aan waardoor mijn voeten gaan schuiven in de schoen. Dan kan zo'n schoen zeker een goede aanvulling zijn. Heb nu de reebok deadlift schoen ontworpen door Mark Bell.
 
Heb nu de reebok deadlift schoen ontworpen door Mark Bell.

Dat zijn die Crossfit Lite schoenen ja. Raar, want die schoenen zijn vanvoor te ruim voor mij en heb ook smalle voorvoeten.
 
Klopt dat wist ik ook niet voordat ik deze kocht maar toch gehouden, had 50% korting op de schoen gekregen.
Ik zou nu ook voor een schoen gaan die een stuk smaller is maar de schoen is nog niet versleten.
 
Ik vind het de investering zeker meer dan waard. Bovendien zijn All Stars wellicht prima voor DL, maar voor Squats ben ik toch gebaat bij een schoen waarbij de hak wat hoger staat. De Adidas Powerlift heb ik bovendien ook afgeprijsd gekocht (volgens mij voor iets van € 90, hetgeen ik wel mee vind vallen).
 
IMG-20180825-WA0010.jpeg
IMG-20180825-WA0006.jpeg
IMG-20180825-WA0008.jpeg
 
Die dame met die stok gekocht? Jij blanke slavinnenhandelaar :D
 
Ik kan wel mee om je koffers te dragen hoor...
 
Tripod gekocht dit weekend ff testen. :)

20180911_180807.jpg
 
Ik heb weinig verstand van zaken, maar is dit nou zo'n ding wat je gebruik om stiekem de blote overbuurvrouw in de slaapkamer te begluren zonder dat het beeld te veel heen en weer gaat tijdens het fappen? :eyebrow:

Klopt.
 
Ik heb de double fapping pro versie...wat die allemaal kan :eyebrow:
 
Ik heb weinig verstand van zaken, maar is dit nou zo'n ding wat je gebruik om stiekem de blote overbuurvrouw in de slaapkamer te begluren zonder dat het beeld te veel heen en weer gaat tijdens het fappen? :eyebrow:

Of buurman.
 
Back
Naar boven