MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Bull, de iso van die schijt telefoon camera's gaat enorm omhoog lekker genieten van al je ruis.
Ik heb geen full-frame spiegel en een compact camera en daar haalt geen enkele telefoon het bij. Maar goed wanneer jij er blij mee bent.

Daarin verschillen we van mening ja. Mag toch.
 
Ook een Opinel No7 aangeschaft. Binnenkort ook maar een No9 of 10 als keukenmes voor op mijn werk.

98E34048-4060-49D2-82F6-E39C250E7D56.jpeg
 
Dat zak allemaal kloppen, maar het gros van de mensen heeft dat allemaal niet nodig, veel van mijn collega’s willen ook steeds weer een andere, nieuwere, betere telefoon, maar je gebruiken hem net als mij alleen voor een aantal basisfuncties.

In jouw geval zal hij zijn meerprijs wel waard zijn.

Er zijn ook wel een hoop mensen die upgraden alleen maar omdat er een nieuwe is.

Ik denk ook wel dat mijn opgrade van de S7 edge naar S9 plus de laatste keer is dat ik een nieuwe flagship koop.

De upgrades worden steeds kleiner en de flagships van 1-2 jaar geleden zijn nu nog steeds geweldige telefoons.

Ik denk dat als ik over 1.5 jaar weer een nieuwe neem dat het de note 9 zou worden.
 
Ik was laatst voor een nieuwe telefoon kijken voor mn broertje, al die merken hebben 4 of meer telefoons die er hetzelfde uitzien (inclusief scherm tot de randen en meerdere camera's) maar onderling 100 euro of meer verschillen. Dan begrijp je je marketing en plek in de markt ook niet helemaal :o
 
Weinig te doen ook om op te vallen.

Wat wilt hij voor telefoon?
Wat gaat ie er vooral mee doen?
Budget?

Tip, kijk ook buiten de Apple, Samsung, HTC en google pixel wereld. Of kijk ook naar oudere flagships.
 
Hij heeft nu een huawei mate p20 lite gekocht geloof ik, zal wel prima zijn. Ik heb niet zo veel zin om me in de android markt te verdiepen, mijn volgende telefoon zal weer een iphone worden denk ik.
 
Happy me, bedankt sinterklaas.

Bekijk bijlage 437318
Test de auto focus heel goed want uit reviews heb ik vernomen dat enige punt van kritiek was dat er veel exemplaren zijn waarbij de auto focus er steeds naast zit. Is dat het geval dan terugsturen. Maar als je een goede productie hebt ontvangen dan is het echt een topper.
 
Test de auto focus heel goed want uit reviews heb ik vernomen dat enige punt van kritiek was dat er veel exemplaren zijn waarbij de auto focus er steeds net naast zit. Is dat het geval dan terugsturen. Maar als je een goede productie hebt ontvangen dan is het echt een topper.


Klopt dat had ik ook al gelezen. Ga hem morgen gelijk even testen en hopelijk heb ik geen problemen. Ik heb zo het gevoel dat deze hobby me nog aardig wat knaken gaat kosten. :p
 
Test de auto focus heel goed want uit reviews heb ik vernomen dat enige punt van kritiek was dat er veel exemplaren zijn waarbij de auto focus er steeds naast zit. Is dat het geval dan terugsturen. Maar als je een goede productie hebt ontvangen dan is het echt een topper.
Auto focus van de S9 is echt dikke prima

:trollface:
 
Valt Sinterklaas zo vroeg dit jaar??
 
Back
Naar boven