MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Wait wut, heb je nu ook hetzelfde aanrecht en tegels? Wonen jullie samen? :D
Ik dacht even bijna dat ik schizofreen was.
Ik ook.
 
Verschillende opties overwogen, uiteindelijk toch deze genomen.
Al vond ik de Sennheiser PXC550 een wat betere weergave geven (midden/ hoog).
De NAD HP70 & Bowers & Wilkins PX vielen eerder af.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag (of eigenlijk gisteren) bij MM gehaald...20% korting op alle tv’s! Hier word ik toch wel blij van...de hele wereld casten, Netflix, Spotify, de hele kolerezooi. Beeld haarscherp en met HDR pffff...

6BF1FCF3-D93E-4A4A-8931-E828F10CF8BB.jpeg
 
Krijg je geen spijt van, ik heb de vorige serie de XE9005 en was daar meer van onder de indruk dan de XF9005.
Zit op dat model van jouw ook local dimming? Het is dan geen oled maar wel lekker zwart, oled is ruk trouwens.
 
Vandaag (of eigenlijk gisteren) bij MM gehaald...20% korting op alle tv’s! Hier word ik toch wel blij van...de hele wereld casten, Netflix, Spotify, de hele kolerezooi. Beeld haarscherp en met HDR pffff...

Bekijk bijlage 439788

Nice! Maar volgens mij had je hem al veel eerder kunnen kopen?

upload_2019-1-23_8-40-3.png
 
Nice! Maar volgens mij had je hem al veel eerder kunnen kopen?

Bekijk bijlage 439796
Tja mm staat erom bekend dat ze de prijzen omhoog gooien of producten uit het assortiment halen bij acties. Je hebt altijd mensen die niet op twwakers kijken..

Prima tv inderdaad, ik heb een eerdere versie en ben er nog steeds dik tevreden mee!
 
Altijd vergelijken, niet alleen in NL maar pak ook Duitsland en Belgie en heel EU mee, qua garantie maakt het geen reet uit namelijk en zo bestel ik vaker spullen in de EU voor 40-80% lager dan in NL. Snap niet dat mensen nog steeds naar een fysieke winkel gaan zoals de mediamarkt, die zou eigenlijk geen bestaansrecht meer mogen hebben met al hun oplichtingspraktijken rondom acties zoals BTW terug etc.
 
Nice! Maar volgens mij had je hem al veel eerder kunnen kopen?

Bekijk bijlage 439796

Mijn tv ging toevallig afgelopen weekend kapot... Dus kwam daarom niet slecht uit. Ben normaal ook wel van het online uitzoeken hoor...

Tja mm staat erom bekend dat ze de prijzen omhoog gooien of producten uit het assortiment halen bij acties. Je hebt altijd mensen die niet op twwakers kijken..

Prima tv inderdaad, ik heb een eerdere versie en ben er nog steeds dik tevreden mee!

Ik doe meestal wel gedegen onderzoek en vergelijking etc., maar nu ging mijn tv toevallig kapot en zag ik dit voorbij komen.
 
Daar leven ze van; praktisch gemak en impulsaankopen :D
 
In het verleden toch veel negatieve recensies over de Bravia gelezen, maar dan heb ik het over 5 jaar geleden. Ik heb 4 jaar geleden met een cashbackactie en belastingvrij een 4K 55" gekocht, was toen een van de betere op de markt (m.u.v. OLED, die waren ruim boven de €2000). Samsung. Ben voor de niet-curved gegaan.
 
Belastingvrij? Bij de MediaMarkt? :roflol:
 
In het verleden toch veel negatieve recensies over de Bravia gelezen, maar dan heb ik het over 5 jaar geleden. Ik heb 4 jaar geleden met een cashbackactie en belastingvrij een 4K 55" gekocht, was toen een van de betere op de markt (m.u.v. OLED, die waren ruim boven de €2000). Samsung. Ben voor de niet-curved gegaan.

2k rijke tatta
 
Belastingvrij? Bij de MediaMarkt? :roflol:
Nope, lokale zaak in R'dam. Volgens mij incl. de cashbackactie had ik zo'n € 800 bespaard t.o.v. de prijs bij de MediaMarkt. :D
 
Ja, en hij is niet materialistisch. ;)
Beetje wel, daar ben ik heel eerlijk in. :P Ik heb overigens geen 2k betaald voor mijn TV, dat zei ik ook niet.
In deze westerse maatschappij ontkom je er bijna niet aan en ik heb veel respect voor mensen die het materialistische geheel los kunnen laten. Ik hoef in ieder geval niet de nieuwste telefoon (heb een Lenovo K9 privé en van de baas onlangs een Samsung S9 gehad, maar die gebruik ik enkel voor werk en kan ik over een maand weer inleveren daar ik van functie wissel) en rijd in een Mazda 323 uit 2001. Prima auto, zelden problemen mee en betrouwbaar. Verder leef ik vrij simpel. Mijn dagelijks en wekelijks ritme bestaat uit werken, eten, trainen, slapen, huishoudelijke zaken en boodschappen. Ik ben niet van allerlei socials en dagjes uit. Als ik kan trainen en mijzelf in de primaire levensbehoeften kan voorzien, vind ik het best. TV kijken doe ik wel regelmatig en toen ik in 2015 een appartement kocht besloot ik mijn spaargeld goed te gebruiken door mijn huis in één keer goed in te richten.
 
We pesten je ook maar een beetje.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven