XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Gezien sommige mensen hier al geschokt zijn door het zien van 1 dildootje......

En die inhoud heb ik jaren geleden gekocht,lijkt me dan niet te mogen in dit topic.

Ja, ik vraag me af of iedereen oprecht geschokt is, of dat dat "hoort" als man zijnde. Er rust toch altijd nog wel een taboe op wat er in de slaapkamer gebeurt enzovoort.

Ik vind dat het mag. Sanca is ook wel eens toe aan wat vernieuwing!

Haha was het sleuteltje kwijt maar lag in het kastje zelf. En een cal berekening :p van lang geleden wel

Bekijk bijlage 440314

Bekijk bijlage 440315

:roflol:

en wat bewaar je in je nachtkastje dan? Jaa... 't sleuteltje van m'n nachtkastje. :gek:
 
Ja, ik vraag me af of iedereen oprecht geschokt is, of dat dat "hoort" als man zijnde. Er rust toch altijd nog wel een taboe op wat er in de slaapkamer gebeurt enzovoort.

Ik ben niet geschokt, ik zou alleen niet weten waarom je (als man) zo formaat dildo wilt hebben.

En als je die maat persé wilt hebben pak dan een cola fles.
 
Ja, ik vraag me af of iedereen oprecht geschokt is, of dat dat "hoort" als man zijnde. Er rust toch altijd nog wel een taboe op wat er in de slaapkamer gebeurt enzovoort.

Ik vind dat het mag. Sanca is ook wel eens toe aan wat vernieuwing!



:roflol:

en wat bewaar je in je nachtkastje dan? Jaa... 't sleuteltje van m'n nachtkastje. :gek:
Dit doet me zwaar denken aan een vriendin van mijn overleden oma...
Die had zo een machtig iets gekocht... vertelde ze... en ze liep naar de vensterbank en zei...

" Kijk ... dit ding trilt en is perfect als massagestaaf voor je nek. Ik heb er al zoveel plezier van gehad. " :roflol:

Mensje van 92 :o
 
Ik ben niet geschokt, ik zou alleen niet weten waarom je (als man) zo formaat dildo wilt hebben.

En als je die maat persé wilt hebben pak dan een cola fles.

Zolang ik maar weet waarom :)
 
Ik ben niet geschokt, ik zou alleen niet weten waarom je (als man) zo formaat dildo wilt hebben.

En als je die maat persé wilt hebben pak dan een cola fles.

Maar heb je het al eens geprobeerd :eyebrow: misschien gaat er een wereld voor je open.

Qua materiaal zit er nogal wat verschil tussen een cola fles en een dildo hoor.. Ik kan me voorstellen dat dit formaat misschien niet al te prettig voelt, maar met een colafles wordt het er niet beter op hoor...

Dit doet me zwaar denken aan een vriendin van mijn overleden oma...
Die had zo een machtig iets gekocht... vertelde ze... en ze liep naar de vensterbank en zei...

" Kijk ... dit ding trilt en is perfect als massagestaaf voor je nek. Ik heb er al zoveel plezier van gehad. " :roflol:

Mensje van 92 :o

haha wat.... dat klinkt zo bizar dat ik het bijna niet geloof..
 
Maarrrr die colafles loopt nog enigszins taps toe :eyebrow: Kwestie van oefenen voor je die van Jordaan kunt verorberen :dunno:
 
Qua materiaal zit er nogal wat verschil tussen een cola fles en een dildo hoor.. Ik kan me voorstellen dat dit formaat misschien niet al te prettig voelt, maar met een colafles wordt het er niet beter op hoor.
Ik rol hier net binnen... WAT IS ER HIER GAANDE!? :D
 
Qua materiaal zit er nogal wat verschil tussen een cola fles en een dildo hoor.. Ik kan me voorstellen dat dit formaat misschien niet al te prettig voelt, maar met een colafles wordt het er niet beter op hoor...
Alles op de man afgestemd toch??
0,5 l
0,75 l
1 l
1,5 l
.......
 
Zolang ik maar weet waarom :)

Spreekt voor zich lijkt me.


6cd0892eb338afb735be26806bbb2f82.gif
 
Dat is een flink apparaat, ik zal eerlijk toegeven dat mijn mannenworst toch wel een tikje kleiner is.
t was vast zo een 330 ml blikje van de Action :p
 
Maar heb je het al eens geprobeerd :eyebrow: misschien gaat er een wereld voor je open.

Nope, ik ben niet vies van enige anale stimulatie, maar zo’n groot apparaat komt mijn huis, dus ook mijn vrouw niet binnen.

Beide kinderen zijn met een keizersnee geboren, dus dan gaan we het nu niet onnodig uitrekken.
 
Back
Naar boven