AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Beetje samengesteld. Geen top of de line spul. Heb hem puur voor lightroom gekocht zodat ik mooi chill kan editen. Mijn laptop is bagger en me oude pc kapot :(.

Voor lightroom heb je ook niet het snelste van het snelste nodig, dus daar heb je verstandig aan gedaan, scheelt een hoop geld. Als er maar veel geheugen in zit, 16Gb minimaal is wel aan te raden...
 
2001148057.jpg

Zelf ook leuk nieuw speelgoed (AOC AG271QX) , vanavond maar even testen met Apex Legends :D
 
Win 10 (dat is wel ff wennen)
Processor Intel(R) Core(TM) i5-8400 CPU @ 2.80GHz, 2808 MHz, 6 core('s)
16gb RAM DDR4 2400MHz
Nvidia GeForce GTX 1050 Ti 4GB
500watt voeding
2x 240 SSD (ik had nog een in me pc)

835€
 
Een budget prime lens gekocht, damn wat schiet je daar mooie portretten mee.




Bekijk bijlage 441110

20190215_200646.jpg


nifty fifty crew checking in.... :cool:

Wat een verschil is dat met een stock lens Steks of zoiets :D Voor de pijs is de 50mm een super chille lens wat ik op zich wel raar vind maar niet erg. Als je een beetje een lens wilt aanschaffen ben je al snel 300+ kwijt. Maar die 50 heb ik als eerst gekocht omdat de prijs chill is en je er redelijk veel mee kan doen.
 
Laatst bewerkt:
50 mm vast 1.8 is zoweiso meest fijne voor portret
 
Ja, maar pas als je er zelf mee kunt spelen zie je het op je schermpje verschijnen. Het gaat gelijk kriebelen om een andere body te kopen.
 
Zit je ook bij een speelclub of komen er mensen over om een spelletje te doen? Of is het puur voor je collectie?

De minis die ik verf zijn puur voor mn collectie. Komen in een vitrinekast eens ze geverfd zijn.
Komt niemand aan met zn vieze vettige poten.

Speel wel D&D en regelmatig een gezelschapsspelletje.
 
De minis die ik verf zijn puur voor mn collectie. Komen in een vitrinekast eens ze geverfd zijn.
Komt niemand aan met zn vieze vettige poten.

Speel wel D&D en regelmatig een gezelschapsspelletje.

Inb4
Verliezer moet op de dildo zitten?
 
Back
Naar boven