AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Misschien is het omgekeerd? Kan de vrouw lekker gamen terwijl hij strijkt :P
 
Misschien is het omgekeerd? Kan de vrouw lekker gamen terwijl hij strijkt :P
Omgekeerd dan wat? Wat heeft gamen er trouwens mee te maken? Ik zei 'jezelf en je vrouw', niet 'je kinderen'.
 
20 therapie sessies ingekocht zgn lont verlenging
 
-2 Robotstofzuigers
-Dieren bed
-2 Krabpalen
-Kattenbak
-2 nieuwe monitoren (curved)
-4 Tefal Pannen
-Water Koker

Handig die Amazon Spring Cleaning :)
Even wat oude meuk vervangen voor nieuwe dingen.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Dit wil mijn vriendin mij ook al 2 jaar voor mijn verjaardag geven.

Ben benieuwd naar je ervaring met de therapie.
we gaan er morgen achter komen ben benieuwd , Mocht je sbs zitten te kijken en ze beginnen over een timmerman die een therapeut gewurgd heeft weet je genoeg
 
we gaan er morgen achter komen ben benieuwd , Mocht je sbs zitten te kijken en ze beginnen over een timmerman die een therapeut gewurgd heeft weet je genoeg
In dat geval zal ik het nooit weten. :(
 
En dan geen geld hebben voor iets anders dan betonverf op de vloer. ;)
Ik heb het geld wel om iets anders dan betonverf op de vloer te doen, vind een betonlook gewoon mooi op een slaapkamer of zolder :mad:
Dat het cheap as fuck is is mooi meegenomen. Epoxy e.d. begin ik niet aan omdat het een huurwoning is, dat is zonde geld.
Succesvol bait is succesvol.
 
Ik zat je maar een beetje te dollen. Een betonlook is imo trouwens wel iets anders dan een laagje betonverf over je vloer.
 
Ik zat je maar een beetje te dollen. Een betonlook is imo trouwens wel iets anders dan een laagje betonverf over je vloer.
Haha weet ik, ik hapte ook te snel. Je hebt verder wel verschillende manieren om een betonlook te creëren.
Van al die opties is het d.m.v. betonverf het goedkoopst en relatief duurzaam. Natuurlijk nooit zo goed als de duurdere oplossingen.
Maar nadat je een hoofdlaag hebt aangebracht kan je daarna met verschillende grijstinten werken en het met een spons uitvegen. Na 2-3 lagen krijg je dan mooie verloopjes en dus een betonlook.

Je kan er voor kiezen om het dus uit te vegen zoals ik zei, dan krijg je een beetje dit;
3ccca5d195645936fab2b36906d5f912.jpg

En als je het bijvoorbeeld met wit helemaal glad trekt krijg je een beetje dit;
Gietvloer-in-slaapkamer.jpg


Ik zal sowieso wel wat foto's gaan posten als ik het in juni ergens af heb.
We gaan het meemaken, ga eerst een kamer doen en als het mislukt pleur ik er wel gewoon laminaat op..
 
Ik heb een betonlook vloer van polyurethaan, dus ik snap wat je bedoelt, maar een standaard cementdekvloer heeft niet de structuur die je wilt hebben imo die is veel te grof en open van structuur.
 
Ik heb een betonlook vloer van polyurethaan, dus ik snap wat je bedoelt, maar een standaard cementdekvloer heeft niet de structuur die je wilt hebben imo die is veel te grof en open van structuur.

Klopt helemaal, het is ook echt maar een budgetoplossing voor de aankomende paar jaartjes t/m ik een huis koop :) Dan kies ik zelf ook voor polyurethaan, epoxy of een gietvloer.
Zonde om €60-120/m2 uit te geven als je verwacht er maar ~4 jaar te wonen en er nooit wat terug voor kan zien.
Dan is ~€5-10/m2 zo verkeerd nog niet, dan gooi je het tenminste niet weg.
Maar de structuur, duurzaamheid en kwaliteit is natuurlijk absoluut niet te vergelijken.
Gezien ik het in de slaapkamer en trainingskamer ga doen zal het betekenen dat grofweg ~70% van de ruimte gevuld zal zijn, dan valt het ook niet zo erg op ;)
De sportkamer krijgt rubberen matten om de apparatuur heen, de slaapkamer een groot kleed rond het bed. en kasten e.d. aan de zijkanten.

(Nu nog hopen dat het goed gaat hechten...)
 
Echt alles wat ik in het nieuwe huis wilt komt ineens langs in de aanbieding :')

Philips Hue Starterset besteld;
https://www.amazon.de/dp/B07KMTF9CH?language=nl_NL

2x Ambiance Play Lightbar
1x LightStrip+ 2m
1x Phils Hue Bridge 2.0
voor €156! Nu nog een setje E27, E14 lampen en OSRAM stopcontactjes en de smart verlichting is ook compleet.
 
Bij m'n overstap van CLSK naar DMO heb ik mijn S9 in mogen leveren. Nu een iPhone gekregen, die ik over 3 maanden weer mag inleveren wanneer heel Defensie overstapt op de S9. Enkel werktelefoon overigens, niet privé.
IMG_20190409_131726.jpg
 
Waarom zo'n luxe mobiel? Het mag wat kosten bij defensie hè.
 
Waarom zo'n luxe mobiel? Het mag wat kosten bij defensie hè.
SE is niet zo heel luxe hoor, het is de oudste/goedkoopste die ze nog verkopen...:o Ik heb hem zelf ook, lekker klein ding:D
 
Back
Naar boven