MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Waarom zo'n luxe mobiel? Het mag wat kosten bij defensie hè.
Geen idee. Tot op heden gebruikte ik nog een Nokia classic, dus we gaan hier pas vrij laat met de tijd mee. De baas verwacht immers dat ik 24/7 bereikbaar ben en mijn mail kan checken, dus is het wel handig als ik daar ook de middelen voor heb. Zeker op zakenreis. Ik ben het wel met je eens het nieuwste van het nieuwste overdreven is, maar ik had geen keus. Een J7 o.i.d. had voor mij ook prima geweest, ik gebruik 'm toch enkel voor mijn defensiemail en bellen voor het werk. Ook al is het dual-sim, gebruik ik privé mijn eigen telefoon (Lenovo K7, lekker goedkoop).
 
Vrijwel alle overheidsinstanties geven aan de werknemers de meest recente Apple/Samsung telefoon.
Da's niks nieuws, bij ons ook zo, elke 3 jaar een nieuwe.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
81VnTSgQgQL._SX522_.jpg

Mooi spul :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Vrijwel alle overheidsinstanties geven aan de werknemers de meest recente Apple/Samsung telefoon.
Da's niks nieuws, bij ons ook zo, elke 3 jaar een nieuwe.
Hier dus pas sinds een paar maanden. Daarvoor had ik enkel een ouderwetse Nokia (geen smartphone). De meeste medewerkers hadden geen diensttelefoon; m.i. heeft jan soldaat deze ook niet nodig. Ik moet regelmatig op zakenreis en in principe buiten kantoortijden ook bereikbaar zijn. Privégebruik met de simkaart van de baas is overigens niet de bedoeling. Daarnaast mogen diverse apps niet geïnstalleerd worden en dient locatiebepaling uit te staan. Daarom gebruik in de praktijk mijn privételefoon toch meer.
 
Omgekeerd dan wat? Wat heeft gamen er trouwens mee te maken? Ik zei 'jezelf en je vrouw', niet 'je kinderen'.

Drie schermen lijken mij gewoon superhandig om te gamen :p
Ook volwassenen doen dat hoor...

En gezien de volgorde van je reactie is de insinuatie er wel degelijk dat de schermen voor hem zijn en de rest voor zijn vrouw :p
Dat is écht niet PC hé :eek:
 
Drie schermen lijken mij gewoon superhandig om te gamen :p
Ook volwassenen doen dat hoor...

En gezien de volgorde van je reactie is de insinuatie er wel degelijk dat de schermen voor hem zijn en de rest voor zijn vrouw :p
Dat is écht niet PC hé :eek:
Klopt, maar het blijft een aanname. Doen volwassenen dat? Speel je toevallig ook nog met barbies? Ik heb hier nog insectenplaatjes van de AH liggen, interesse? :jk:
 
Klopt, maar het blijft een aanname. Doen volwassenen dat? Speel je toevallig ook nog met barbies? Ik heb hier nog insectenplaatjes van de AH liggen, interesse? :jk:
hier met die plaatjes ., anders kom ik lang pin ik je tegen de vloer en ga ik met mijn dikke ass op je zitten :P
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Klopt, maar het blijft een aanname. Doen volwassenen dat? Speel je toevallig ook nog met barbies? Ik heb hier nog insectenplaatjes van de AH liggen, interesse? :jk:

Uiteraard, in het weekend met mooi weer haal ik de Barbie villa en cabrio vanop zolder om op het terras rond te rijden en te chillen in het bijhorende zwembad :cool:
 
Uiteraard, in het weekend met mooi weer haal ik de Barbie villa en cabrio vanop zolder om op het terras rond te rijden en te chillen in het bijhorende zwembad :cool:
rijdt Barbie ook een Honda??
 
hier met die plaatjes ., anders kom ik lang pin ik je tegen de vloer en ga ik met mijn dikke ass op je zitten :P
Jij durft niet met je reet op mij te gaan zitten, of je moet je billen wel heel goed kunnen samenknijpen.
 
Jij durft niet met je reet op mij te gaan zitten, of je moet je billen wel heel goed kunnen samenknijpen.
meschien heb ik wel een zwak voor ecto's in uniform :p
 
144 hz scherm gehaald. Had niet verwacht dat het verschil qua muisbewegingen en websites browsen zo gigantisch zou verschillen.
Enorm goede aankoop.
 
Volgens mij is dat de ultieme kapsters auto, de SLK.

Altijd grappig die neerbuigende opmerkingen, over SLK's, Z3/4's, TT's, maar ook Mini's en MX-5'en. Bijna altijd van mannen die er nog nooit ingereden hebben en zelf een C4 Picasso of Verso rijden.
 
Altijd grappig die neerbuigende opmerkingen, over SLK's, Z3/4's, TT's, maar ook Mini's en MX-5'en. Bijna altijd van mannen die er nog nooit ingereden hebben en zelf een C4 Picasso of Verso rijden.
Fiat Multipla. :o

Mx-5 is echt een hele leuke auto om te rijden trouwens. Doet een beetje denken aan de MG-B en dat soort kleine ‘sport’ wagentjes, relatief kleine motor maar licht en wendbaar. Ok leuk om een dagje circuit mee te doen. Heeft wel een beetje een midlifecrisis crisis imago.

De rest rijdt ook prima maar de bestuurders zijn wel echt vaak de stereotype geblondeerde dames ‘kapsters’. Doet verder niets af aan de kwaliteit of het rijplezier.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
MX5 is leuk autotje, goede vriendin van mijn vriendin heeft er 1 gehad.

Wel heel klein en onpractisch, ik was met mijn 1.89 al te lang om er confortabel in te kunnen rijden.
 
Back
Naar boven