XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Laatste weken veel gekocht maar eindelijk is dit deel helemaal klaar... Nieuwe tv wand met een nieuwe 65 inch qled TV... Best leuk film kijken op zo'n groot scherm en een leuk stuk geluid:p

15596437551584052948631842352642.jpg


15596436036508501730165820054473.jpg
 
Zo duur is een S2000 toch niet meer?

Edit:
Je bent blijkbaar al snel €15000 kwijt.

10 ben je er al gauw voor kwijt, en dan moet je er wss nog redelijk wat aan laten doen. denk dat je gauw wel 15 kwijt bent wil je een beetje een goede hebben (laag ingeschat)

Als je een facelift wil met niet al te veel kilometers mag je intussen al snel op 20k rekenen...
Prefacelift modellen gaan meestal tussen 15-20.
De laatste drie jaar zijn de prijzen enorm gestegen.

Als je een poor mans S2000 wil moet je er eentje uit de UK halen, daar vind je ze nog wel voor 5K ofzo.
De verrotte wielkasten t.g.v. regen en zout daar moet je er dan natuurlijk ook wel bijnemen :rolleyes:
 
Als je een facelift wil met niet al te veel kilometers mag je intussen al snel op 20k rekenen...
Prefacelift modellen gaan meestal tussen 15-20.
De laatste drie jaar zijn de prijzen enorm gestegen.

Als je een poor mans S2000 wil moet je er eentje uit de UK halen, daar vind je ze nog wel voor 5K ofzo.
De verrotte wielkasten t.g.v. regen en zout daar moet je er dan natuurlijk ook wel bijnemen :rolleyes:
jaa dat bedoelde ik ook met laag ingeschat. Je vindt ze er wel voor maar dan is het nou niet je van het. En een auto uit de UK is volgens mij sowieso drama:emo:
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Had ik zo’n 9 jaar geleden dan toch maar een S2000 gekocht ipv een Civic Type-R.
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Had ik zo’n 9 jaar geleden dan toch maar een S2000 gekocht ipv een Civic Type-R.

Jup. Ik heb die van mij nu 3 jaar en kan makkelijk 5-10K meer vragen als ik ze zou verkopen...
Zelfde met NSX'en. Jaar of vijf geleden vond je nog eentje voor 35-40, nu is het minimum 60-65.
 
Jup. Ik heb die van mij nu 3 jaar en kan makkelijk 5-10K meer vragen als ik ze zou verkopen...
Zelfde met NSX'en. Jaar of vijf geleden vond je nog eentje voor 35-40, nu is het minimum 60-65.

Mooi toch, ik rijd alleen te weinig om zoiets te rechtvaardigen. Ik rijd in mijn mini ca 4000 km/j en de heeft van de tijd heb ik een achterbank nodig.
 
Mooi toch, ik rijd alleen te weinig om zoiets te rechtvaardigen. Ik rijd in mijn mini ca 4000 km/j en de heeft van de tijd heb ik een achterbank nodig.
Achterbank heb ik ook vaak nodig.
 
Jup. Ik heb die van mij nu 3 jaar en kan makkelijk 5-10K meer vragen als ik ze zou verkopen...
Zelfde met NSX'en. Jaar of vijf geleden vond je nog eentje voor 35-40, nu is het minimum 60-65.

Het probleem met dit soort liefhebbersauto's/semi-klassiekers is wel dat de markt klein is en je nooit het verschil in vraagprijs en uiteindelijke verkoopprijs te weten komt.
Als ik de vraagprijzen van 'mijn' M3 en BoxsterS momenteel zie heb ik in theorie deze ook ruim verdubbeld, maar zien te krijgen is nog altijd een tweede. De gemiddelde statijd, zeker aan de bovenkant van de markt, is in sommige gevallen best lang, of ze duiken elders weer op.

Neemt niettemin niet weg dat dit soort auto's gewoonweg niet meer gemaakt worden en vaak meer emoties oproepen dan het modernere spul wat de prijzen opstuwt.
 
Het probleem met dit soort liefhebbersauto's/semi-klassiekers is wel dat de markt klein is en je nooit het verschil in vraagprijs en uiteindelijke verkoopprijs te weten komt.
Als ik de vraagprijzen van 'mijn' M3 en BoxsterS momenteel zie heb ik in theorie deze ook ruim verdubbeld, maar zien te krijgen is nog altijd een tweede. De gemiddelde statijd, zeker aan de bovenkant van de markt, is in sommige gevallen best lang, of ze duiken elders weer op.

Neemt niettemin niet weg dat dit soort auto's gewoonweg niet meer gemaakt worden en vaak meer emoties oproepen dan het modernere spul wat de prijzen opstuwt.

Klopt.
Ik heb ze ook niet gekocht met het idee om ze later voor meer te verkopen, integendeel.
Dit is eentje die voor eeuwig en drie dagen blijft (tenzij er plots grote financiële tegenslagen ofzo zijn natuurlijk).
 
Natuurlijk kan je dan je auto of auto’s houden. Ik was er ook van overtuigd dat ik mijn motor zou houden, maar nadat hij tussen 2 beurten in letterlijk geen meter meer was verplaatst heb ik hem verkocht.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Het blijft maar blik, of in dit geval, oud ijzer :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Back
Naar boven