Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

We zochten een speaker voor de TV/woonkamer, we wilde hem graag kunnen gebruiken met mobile voor muziek omdat via Tv een gedoe is en onze TV is niet zo mooi.

Ook is mijn vriendin een design nerd dus moest het mooi en klein zijn en bij de spullen passen.

Is een Sonos beam geworden.

Prima dingetje, kans is groot dat we hem gaan uitbreiden met 2 play 1 speakers.

Bekijk bijlage 456889

setje play 1 speakers er bij, 5.0 surround :D
Films ect zijn meteen een heel ander verhaal dan met wat crappy tv speakers.

bundle-2x-play1-front.png
 
setje play 1 speakers er bij, 5.0 surround :D
Films ect zijn meteen een heel ander verhaal dan met wat crappy tv speakers.

Bekijk bijlage 461065
Zijn ze duur? Ik ben op zoek naar een fatsoenlijke soundbar of surround.
65inch tv gekocht maar het geluid is gewoon treurig :(
 
De beam is 380 euro en prima ding.

Denk niet dat het de beste value voor money is, je betaald ook wel een deel voor de form en de wifi connectiviteit (erg nice wel dat) . en de (in de toekomst te gebruiken) voice assistent.

De 2 speakers zijn 300 samen.
 
De beam is 380 euro en prima ding.

Denk niet dat het de beste value voor money is, je betaald ook wel een deel voor de form en de wifi connectiviteit (erg nice wel dat) . en de (in de toekomst te gebruiken) voice assistent.

De 2 speakers zijn 300 samen.
Dat komt dan in totaal duurder uit als de tv zelf, toch maar iets budgetvriendelijker zoeken vrees ik.
 
Moet het mooi zijn en geschikt voor surround?
 
Moet het mooi zijn en geschikt voor surround?
Nope, allebei niet. Belangrijkste is dat het een aangenaam geluid geeft in een grote woonkamer. Het moet zelfs niet draadloos zijn.
 
Dan zou ik gewoon op marktplaats wat zoeken.
 
Nope, allebei niet. Belangrijkste is dat het een aangenaam geluid geeft in een grote woonkamer. Het moet zelfs niet draadloos zijn.

Voor 150-200 euro heb je een dikke prima soundbar nieuw, 2de hands misschien wel voor minder dan 100 euro
 
Nope, allebei niet. Belangrijkste is dat het een aangenaam geluid geeft in een grote woonkamer. Het moet zelfs niet draadloos zijn.

Ik heb deze onder mijn 55" tv liggen, TV hangt aan de muur. TV is ook van Sony, dus dit werkt fantastisch samen. PS4 er ook aan gekoppeld. Spotify en Chromecast ingebouwd, super geluid. Heb verder geen andere speakers meer nodig en versterker is ook de deur uit ;) Wel een tikje aan de prijs, maar ik weet niet wat je budget is.
 
Ik heb deze onder mijn 55" tv liggen, TV hangt aan de muur. TV is ook van Sony, dus dit werkt fantastisch samen. PS4 er ook aan gekoppeld. Spotify en Chromecast ingebouwd, super geluid. Heb verder geen andere speakers meer nodig en versterker is ook de deur uit ;) Wel een tikje aan de prijs, maar ik weet niet wat je budget is.
Mooi ding, maar deze is toch wat te duur voor mij ;) in zoek iets rond de 100e, dus echt wel budget klasse
 
Als we toch op de audio tour zijn maar de nieuwe Ikea Sonos gekocht.

Nu in de slaapkamer, studeerkamer en woonkamer/keuken audio.

Sonos wel een mooi systeem hoe het allemaal samenwerkt.

20190803_203113.jpg


Screenshot_20190803-204026_Samsung Internet.jpg
 
Grappig dat Ikea daar bij zit.
 
Grappig dat Ikea daar bij zit.

Ja Ikea is steeds meer bezig met technologie en smarthome shit.

Verlichting, wireless chargers, nu sonos speakers, binnenkort wireless rolgordijnen.
 
Back
Naar boven