XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Ja Ikea is steeds meer bezig met technologie en smarthome shit.

Verlichting, wireless chargers, nu sonos speakers, binnenkort wireless rolgordijnen.

Toevallig van de week bij Ikea geweest voor mealprep bakken en heb me verbaasd over het geluid wat uit die speaker lijn van Ikea komt ism Sonos
 
Mooi spul die Sonos lijn!
 
Gorilla Wear Forbes Polo - Legergroen - 3XL





gorilla-wear.jpg

gorilla-wear-forbes-polo-legergroen.png

gorilla-wear-forbes-polo-legergroen-2.png

gorilla-wear-forbes-polo-legergroen-3.png


gorilla-wear-forbes-polo-legergroen.png


gorilla-wear-forbes-polo-legergroen-2.png
 
Toen ik op de scooter zat voelde hij kleiner aan dan ik verwacht had op basis van de foto's. En wat een acceleratie. dat zal wennen worden.
 
Inb4 yasmine gaat ov plegen.
 
Eerder een mislukte plofkraak gezien zijn IQ. Nu maar hopen dat zijn hart hem niet in de steek laat op de cruciale momenten die nacht.
Victoria's Secret schijnt voor het eerst met een transgendermodel te werken aldus RTL boulevard.
 
Bekijk bijlage 462640

Deze ochtend werd onze extra koelkast geleverd. Meteen gevuld met magere kwark en monster :eyzbrow:
Ha, die kwark heb ik toevallig ook staan nu. Best oké (maar niet zo lekker als Optimel, Skyr of Lindahls). Voor mij alleen Monster Ultra trouwens. :P
 
Laatst bewerkt:
Ha, die kwark heb ik toevallig ook staat nu. Best oké (maar niet zo lekker als Optimel, Skyr of Lindahls). Voor mij alleen Monster Ultra trouwens. :P
*staan ;)
+1. Vorige week voor het eerst gekocht bij Albert Heijn. Ik vind deze wel lekker voor de afwisseling.
 
Back
Naar boven