Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Ha, die kwark heb ik toevallig ook staan nu. Best oké (maar niet zo lekker als Optimel, Skyr of Lindahls). Voor mij alleen Monster Ultra trouwens. :P

Hahaha, lindahls en skyr van de Lidl. Ik eet me er ongans aan. Maar wel goed spul. De vanille lindahls is ook echt heel lekker met aardbeien of ander zomerfruit trouwens.

Sowieso kijk ik altijd in de supermarkt wie ik ook met warmgerookte kipfilet en skyr zie slepen. Dan voel ik direct een soort verbinding
 
Ik vind lindahls wel de lekkerste trouwens.
 
Hahaha, lindahls en skyr van de Lidl. Ik eet me er ongans aan. Maar wel goed spul. De vanille lindahls is ook echt heel lekker met aardbeien of ander zomerfruit trouwens.

Sowieso kijk ik altijd in de supermarkt wie ik ook met warmgerookte kipfilet en skyr zie slepen. Dan voel ik direct een soort verbinding
Mocht je nog wat extra voorraad kwark willen: de Campina is in de bonus deze week bij Albert Heijn (i.e. tot morgen): 2 potten voor €2.
Heb zonet enkele potten gehaald met de fiets (en ben onderweg enkele keren nèt niet omvergeblazen door de felle wind)
 
Laatst bewerkt:
Mocht je nog wat extra voorraad kwark willen: de Campina is 1+1 deze week bij Albert Heijn (i.e. tot morgen).
Heb zonet enkele potten gehaald met de fiets (en ben onderweg enkele keren nèt niet omvergeblazen door de felle wind)
En Calvé pindakaas is in de aanbiedingen. 4 potten 40% korting, heb gisteren 4 kg gekocht.
 
kun je al dat geld niet beter spenderen aan een paar geile hoeren
Die bezorgen je maar 1 orgasme (of misschien enkele). Deze speeltjes kun je zo vaak je wilt gebruiken.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
USER_SCOPED_TEMP_DATA_MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1565624861125.jpeg
 
Back
Naar boven