XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Vergeleken met 10 euro horloges voelt deze toch wel een stuk robuuster en is die nauwkeuriger. Sub 100 vind ik prima, 100+ vind ik het niet waard. Ik moet gewoon een betrouwbaar ding hebben voor time-management dat er een beetje leuk uit ziet.

Geen Roley = negs. We zitten hier niet op het armoedeforum !!!
 
Gewoon geen horloge dragen
Voor de tijd heeft iedereen tegenwoordig toch een smartphone... :rolleyes: iig iets wat iedereen altijd bij zich heeft. :o
en waarmee ze zelfs in de auto lopen te kloten :mad:
 
Nieuwe halterstang gekocht, Barbarian Line 30 mm :cool: De halterstang rechts wordt bedankt voor bewezen diensten, ander en beter :eyebrow:


20191010_164857[1511].jpg
 
Nieuwe halterstang gekocht, Barbarian Line 30 mm :cool: De halterstang rechts wordt bedankt voor bewezen diensten, ander en beter :eyebrow:


Bekijk bijlage 467951
Goede keuze! Ik heb hem ook. De beste 30mm stang die er te vinden is imo.
Gebruik je je deadlift deadners vaak? Vindt t wel fijne dingen.
 
Goede keuze! Ik heb hem ook. De beste 30mm stang die er te vinden is imo.
Gebruik je je deadlift deadners vaak? Vindt t wel fijne dingen.

Sinds kort train ik opnieuw en gebruik ze dus weer. Het zijn de 25 cm varianten en ze voldoen zeker. Fijne dingen idd :D

Stang is IMO ook de beste 30mm stang dat er is!
 
Wel handig met zo'n dikke zool? Ik gaf, afgezien van één paar Fred Perry's, jarenlang de voorkeur aan Puma's. Ben nu erg te spreken over Superga. Ze zijn zelfs beschikbaar in het roze, ThaWasteland!
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    70 KB · Weergaven: 131
  • 2.jpg
    2.jpg
    68,3 KB · Weergaven: 127
  • 3.jpg
    3.jpg
    66 KB · Weergaven: 126
  • 4.jpg
    4.jpg
    112,1 KB · Weergaven: 131
Ik heb iets nieuws gekocht, en moet het eigenlijk niet showen. Alleen wil ik ook eens interessant doen in dit materialistische topic.

1571665326075.png
 
Back
Naar boven