AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Nee, het omgaan met je camera.
 
En FIFA 20 plus wat kleding
20191113_162138.jpg
 
Vintage tour shirt en een cd met handtekening gefixt:). Die witte zwarte had ik al. Appeltje voor de dorst. Shirts staan voor 300 400 en zekfs 500$ te koop. En deze is zo goed als nieuw :p.
IMG_8377.jpg
20191114_113505.jpg
 

Bijlagen

  • IMG_8377.jpg
    IMG_8377.jpg
    142,5 KB · Weergaven: 108
Was zojuist bij DWDD.
Ik snap nooit waarom iedereen die iets heeft meegemaakt en een bekende BN'er is een boek moeten schrijven en dat er zoveel mensen behoefte hebben autobiografieën van (ex-)voetballers te lezen. Met alle respect, hij zal best wat doorgemaakt hebben en iets te vertellen hebben.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Is een van mijn jeugdidolen. Daar wil ik wel over lezen.

Deze ook besteld vandaag:

 
  • Like
Waarderingen: BB_
Is een van mijn jeugdidolen. Daar wil ik wel over lezen.
Ah, oké, dan snap ik het. Ik heb niets meer met voetbal, integendeel. Er mag van mij wat meer aandacht zijn voor andere sporten.
Moet ook weer eens een boek lezen, komt er maar niet van.
 
Ah, oké, dan snap ik het. Ik heb niets meer met voetbal, integendeel. Er mag van mij wat meer aandacht zijn voor andere sporten.
Moet ook weer eens een boek lezen, komt er maar niet van.
Ik heb verder ook bijzonder weinig met voetbal. Kijk het zelden. WK, EK en finales CL. Heb geen zin in dat middelmatige gepruts dus dat kijk ik niet.

Tennis, Rugby, Honkbal, Atletiek en grote rondes met wielrennen kijk ik liever.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Is een van mijn jeugdidolen. Daar wil ik wel over lezen.

Deze ook besteld vandaag:

Nice. Lees je veel? Zo ja, waar haal je de tijd vandaan? Je bent overdag ook vrij actief hier zie ik. :) Geen full-time baan?
 
nvm.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Lees niet super veel, probeer het voor het slapen gaan. Helft van de tijd sukkel ik in slaap. Maar ik heb altijd graag gelezen.

Werk fulltime. Als het allemaal goed gaat heb ik het rustig. Dan surf ik langs diverse fora/ sites, even tussendoor klikken.

Edit. BB_ Hoeveel uur werk jij dan gemiddeld?
Of wisselend?
40 uur p/w, gewone full-time job, ik werk vrijwillig (onbetaald) weleens over om wat af te krijgen enzo, maar kom nooit boven de 50 p/w. Het is niet superdruk, maar er ligt altijd genoeg werk en dingen nog opgepakt moeten worden / achterstanden, dus hoef nooit stil te zitten. Dan bedoel ik wel effectief werken, dus pauze/sporten/DBB'en niet meegerekend. Zit overdag zelden op het forum.
 
nvm.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Ja ik werk met internet dus ben heel veel online, browser staat altijd wel open. Maar als er weinig aan de hand is of ik heb af wat gedaan moet worden ben ik enigszins flexibel qua doen en laten. Er zijn wel perioden dat het druk is, feestdagen in bepaalde landen bijvoorbeeld, dan kan werkweek flink oplopen.
Aha, duidelijk. Bij ons is het ook redelijk flexibel, maar we hebben maar beperkt internettoegang. Ik gebruik het beperkt voor bepaalde applicaties. Het is niet echt de bedoeling dat we privé gaan surfen en heb nog nooit een collega dat zien doen. Verder is het bij ons niet echt 'wat gedaan moet worden' en zijn er meestal geen harde deadlines, maar wil ik zelf zoveel mogelijk afkrijgen om te voorkomen dat werk zich op blijft stapelen en ik m'n mailbox niet meer bijgewerkt krijg. Ik hou niet van uitstellen van werk als ik weet dat er nog genoeg te doen is.
 
Na 3.5 jaar mag m'n Samsung galaxy S7 plaatsmaken voor de Huawei P30. Morgen even installeren, ben wel benieuwd.

huawei-p30-pro-hands-on-10.jpg
 
Back
Naar boven