MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nadere toelichting overbodig.
 
EricR zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nadere toelichting overbodig.

Whooohoooooo!!

Vet man, gefeliciteerd, die heb ik ook op m'n verlanglijstje staan!
 
Ik heb een encyclopedie standaard:14-delig gekocht.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Speciaal voor de discussie's tussen ELMo en TESTO want die gooien altijd met van die duren woorden.
En nu kan ik ze opzoeken in mijn 6ehands encyclopedie serie. :D :woot:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Het boek over Klaas Bruinsma...Ik ben helemaal gek van de film de dominee dus nu eens het echte verhaal er achter lezen...
 
Hij is net binnengekomen met de post:)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oude eruit, nieuwe erin. Loopt als een zonnetje, beetje jammer dat mijn monitor het 5 minuten later begaf.. :(
 
Rob G zei:
Zojuist de iRiver H10 20 gb mp3 speler besteld (thnx voor de tip Marc! :))

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Helaas hadden ze de rode uitvoering niet meer, die ik eigenlijk wat vetter vond. Maarja deze ziet er ook wel tof uit. Hopelijk dinsdag binnen.
Neem die eens een keer mee? Ben wel benieuwd hoe dat scrollsysteempje zit. Dat is het enige wat ik mis op m'n H340.
 
wazzup zei:
Niet gekocht, maar gekregen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

256 MP mp3-player met radio (stereo nog wel)... gekregen naar aanleiding van een beursbezoek en dat terwijl ik vandaag een offerte voor 40.000 euro naar dat bedrijf heb tegen gehouden... tssss :)

(wel jammer dat je een kabeltje nodig hebt om hem aan te sluiten, maar een gegeven paard.....)
Wat doe je eigenlijk dan 'zup, jij werkt bij de rug toch?
 
gurumaster zei:
Ik heb een encyclopedie standaard:14-delig gekocht.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Speciaal voor de discussie's tussen ELMo en TESTO want die gooien altijd met van die duren woorden.
En nu kan ik ze opzoeken in mijn 6ehands encyclopedie serie. :D :woot:


Hehehe.....Ik denk trouwens dat Elmo nog naarstig aan het zoeken is naar info over IGF-1 want ik heb em na mn laatste posts niet meer gezien,jij wel?:D :D
 
even pimpen.. als het goed is zaterdag ophalen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Dit is de oude.. dus helaas nog geen lekker tuning spul aanwezig maar wel nieuwer en stukken lichter..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Geil speelgoed,gab!!

Doe je goed.
 
Thanks.

Ja gingen voor een maat van me kijken en ff met verkoper gebabbeld en maakte erg interresante aanbieding.. niet denken..doen..
 
Erg cool alleen is het in de winter wel oppassen voor je,bro....

Doe voorzichtig want je bent wel erg kwetsbaar op zo'n ding en als je van gekkigheid houdt kan het zo over zijn met de pret.

Heb om die reden zelf geen motor maar pak af en toe de motor van mn buurjongen wel eens mee.
 
D. zei:
Wat doe je eigenlijk dan 'zup, jij werkt bij de rug toch?

"iets met computers" zoals 70% van Nederland geloof ik, om precies te zijn unix systeem beheerder (onder andere). En nee, dat heeft geen reet te maken met mp3-spelers :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Thanks.

Ja gingen voor een maat van me kijken en ff met verkoper gebabbeld en maakte erg interresante aanbieding.. niet denken..doen..

Wel denken en nog verder afdingen:cool:
 
Back
Naar boven