AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat heb je staan dan? :D

Wat luidsprekerkabels betreft? Iets van monster, type geen idee. :D

Verder als luidsprekers B&W 805 signature, aangestuurd door klasse D “zelfbouw” mono eindversterkers van hypex. En als bron al een tijdje een simpele streamer van Bluesound, ik luister alleen nog maar muziek via Tidal. Ik wil over een tijdje denk ik overstappen naar een all-in-one, iets als een Linn Majik DSM of Naim unity atom spreekt me wel aan
 
Die Linn Majik DSM is maar 3K, koopje ;)
 
Wat luidsprekerkabels betreft? Iets van monster, type geen idee. :D

Verder als luidsprekers B&W 805 signature, aangestuurd door klasse D “zelfbouw” mono eindversterkers van hypex. En als bron al een tijdje een simpele streamer van Bluesound, ik luister alleen nog maar muziek via Tidal. Ik wil over een tijdje denk ik overstappen naar een all-in-one, iets als een Linn Majik DSM of Naim unity atom spreekt me wel aan
Mooi spul, goede investering! Ooit in de toekomst ook eens zoiets kopen. Wel een vereiste voor elke muziekliefhebber :D
 
Die Linn Majik DSM is maar 3K, koopje ;)

Dat vind ik ook wat duur, zeker omdat voor zelfbouw versterkers tweedehands bar weinig wordt geboden en ze me bij elkaar wel €1500 euro gekost hebben.
 
Nieuwe werktelefoon, eindelijk iets van deze tijd. Kan ik eindelijk op zakenreis fatsoenlijk mijn mail en agenda checken.

Oud vs nieuw.
IMG_20181204_103533.jpg
 
Kut,verkeerde topic.
 
Googelen naar Concept 2 is niet zinvol. :)
 
Maar ik denk dat er polar staat, dus een roeitrainer.
 
Ben benieuwd hoe dat spel is. Ik heb zelf langs voor het eerst Ganges gespeeld, was best leuk. Terra Mystica is tot op heden wel het beste spel dat ik heb gedaan.
 
Bedoel je Rajas van de Ganges? Nooit gedaan. Terra Mystica is heel wat anders, dat is best een zware euro game.
Azul kun je daar niet mee vergelijken. Dat is een licht spel wat snel speelt en abstract is, is soort puzzel spel. Ik hou daar wel van als aanvulling op mijn collectie. Speelt het beste met 2 a 3 spelers.
 
Onlangs 2 nieuwe boeken binnen:

517FwF49v%2BL._SX322_BO1,204,203,200_.jpg
51VqaSP4PSL._SX299_BO1,204,203,200_.jpg
 
Bedoel je Rajas van de Ganges? Nooit gedaan. Terra Mystica is heel wat anders, dat is best een zware euro game.
Azul kun je daar niet mee vergelijken. Dat is een licht spel wat snel speelt en abstract is, is soort puzzel spel. Ik hou daar wel van als aanvulling op mijn collectie. Speelt het beste met 2 a 3 spelers.
Yep, bedoel ik. Terra Myrica is idd wat zwaardere kost; tactisch met een beperkte geluksfactor, dus meer weggelegd voor de doorgewinterde liefhebber en je moet even de tijd hebben.
Meer zoiets als Ra?
 
Meer zoiets als Ra?
Dat is lang geleden dat ik dat spel heb gedaan, ruim 10 jaar. De ontwerper maakte ook veel wiskundige/abstracte spellen.
Bekijk anders eens wat reviews. Shut up and sit down maakt altijd wel goede.

Ik heb ook een aantal hele zware spellen. Vind zelf Castles of Burgundy goed en War of the Ring. Topper blijft El Grande voor mij.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven