AndroidHealthClinic

je hebt iets nieuws gekocht en je MOET het slopen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hij was nog nooit gebruikt en nog in originele verpakking dus = nieuw :rolleyes:

:rolleyes:

geslacht: V..... Ah ok, now I get it! (toevallig ook nog blond misschien?) ;):D
 
Nee, dit is geen parodie op het andere topic, sommige nieuwe aankopen werken niet zoals ze zouden moeten werken, neem nu mijn nieuwste miskoop:
[Link niet meer beschikbaar]
Na het beginscherm gaat hij gelijk uit, en nee de batterijen zijn gewoon vol.
Na een paar keer proberen heb ik het opgegeven en hem de vuilnisbak ingegooid, hebben jullie ook weleens zoiets?

zeker op marktplaats gekocht?
 
Ik had bascross z'n moeder gekocht, de eerste nacht had ik haar al meteen gesloopt.
De kwaliteit is niet zo best in zijn familie.
 
:roflol: Dit topic is echt vet...

Ik heb helaas niets dat ik wil slopen. Meestal sloop ik het direct als de gedachte door mijn hoofd gaat.
 
Synthya, koop gewoon een simpele foon bij de AH, ofzo. Als je even oplet is er meestal wel ergens een aanbieding voor een aantal euries.
Soms ook bij speelgoedwinkels, V&D, etc.
 
Heb laatst in Beverwijk een nieuwe externe harde schijf gehaald.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die ligt dus nu 5 verdiepingen lager.
 
Deze was van me pa:roflol, Siemens A50. Gelukkig heeft hij nu een andere, die hij overigens van mij heeft gekregen omdat ik een abbonnement nam. Hij heeft nu een Nokia 6230i.

Ik wil hem zo graag mollen:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die heb ik ook. Zou geen andere willen :p
 
Kweet niks wat ik wil slopen.... Soms mijn telefoon that's all.
 
Nee, dit is geen parodie op het andere topic, sommige nieuwe aankopen werken niet zoals ze zouden moeten werken, neem nu mijn nieuwste miskoop:
[Link niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Na het beginscherm gaat hij gelijk uit, en nee de batterijen zijn gewoon vol.
Na een paar keer proberen heb ik het opgegeven en hem de vuilnisbak ingegooid, hebben jullie ook weleens zoiets?

dus jij bent die gast, die de verrotte nokia gekocht hebt van klaaswitz :roflol:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/oh-my-god-achterlijke-marktplaats-volk-158608/

:roflol: :roflol:

Zat ik afgelopen weekend met een groepje vrienden wat te drinken kwamen we op het onderwerp van dat mensen via ebay de meest belachelijke dingen voor veel geld kopen dacht ik laat ik die ouwe verrotte nokia te koop zetten, eerst een leuk doosje voor gezocht natuurlijk en ja hoor na een halve dag had ik een of ander zot wijf aan de telefoon die 'm wilde overnemen voor 75 euro want ze hield niet van al die nieuwe ingewikkelde dingen :D


Iemand nog een gare doorgedragen boxershort kopen, kriebelt niet, helemaal vaal gewassen en gele afzet rond het kruisgebied, zit wel als gegoten! 15 euro start bod.
 
De verpakking van mijn xxlnutrition pakketje mag het zometeen ontgelden.
 
Ik heb laatst een zusje gekocht voor me ouders, die wilden zo graag een zusje, dus denk doe eens aardig koop een zusje..

binnen 3 dagen werd ze irritand.
gelukkig was de gemeente bezig met het versnipperen van boomstronken enz.
dus jullie raden het al, heb geen zusje meer :D
 
Nee, dit is geen parodie op het andere topic, sommige nieuwe aankopen werken niet zoals ze zouden moeten werken, neem nu mijn nieuwste miskoop:
[Link niet meer beschikbaar]
Na het beginscherm gaat hij gelijk uit, en nee de batterijen zijn gewoon vol.
Na een paar keer proberen heb ik het opgegeven en hem de vuilnisbak ingegooid, hebben jullie ook weleens zoiets?

Lol, die telefoon heb ik nog gehad in de jaren '70 ofzo. :D
 
ik zie dit nu pas :S leuk topic meid!
 
Ik heb er weer 1 hoor, dit keer is het een digitale weegschaal. Het was hoog tijd dat er weer een nieuwe kwam, dus vorige week bij een online winkel bestelling gezet. Net een uurtje geleden werd het pakje gebracht, in volle verwachting gelijk uitgetest natuurlijk. Tot mijn grote verbazing verschilt mijn gewicht elke keer een kilo of 5, en ja ik sta stil. Vetpercentage verschilt ook elke keer een paar procenten. Meteen contact opgenomen met het bedrijf, ben benieuwd wat ze gaan zeggen...
Als ze hem niet terugnemen, is deze rijp voor de sloop.
L10875902.jpg
 
Back
Naar boven