MuscleMeat

Je hebt spierpijn en spierpijn! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

remcokw106

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 sep 2008
Berichten
529
Waardering
13
Altijd als ik ik mijn rug getraind heb, heb ik de dag daarna last van mijn aanhechting van me biceps (dat kuiltje) maar het lijkt een soort van of het verekt is elke keer is dit dan spierpijn van trainen of gewoon dat het verrekt is ? dit heb ik elke keer


Ook had ik gister last van me rug (met ademen voelde ik me rug)
maar is dit dan ook een verreking of spierpijn heb wel gewoon doorgetraind!
 
De spierpijn die jij bedoeld behoort zich niet in de pees of aanhechting te bevinden.

Hoelang heb je dit al en wat was de aanleiding tot?
 
met oefeningen van seated row latt pull down met die oefeningen
krijg ik de dag daarna last van me aanhectining

komt dit door een te snelle uitvoering ofniet? het is na 3 dagen wel weer over
 
probeer het eens langzaam te doen en zonder je armen helemaal strekken.
 
heb ik ook met biceps.. is volgens mij wel normaal. probeer na je training ff licht te masseren.
 
Ik heb precies hetzelfde sinds een paar weken! Baal ervan en ging op zoek naar remedie. Ik verloor zelfs wat kracht en pomp in rechter biceps. Ben wat lichter gaan trainen en heb mezelf, beide armen biceps en onderarmen, de laatste weken na training gemasseerd met Voltaren. Het gaat nu stukken beter, ben weer intensie aan het opvoeren. Succes..
 
is dat niet je branchilias die je bedoelt waar je spierpijn heb? Die zit onder je bicep en daar heb ik ook spierpijn als ik spierpijn heb na een bicep training dan..
 
Ik ging van de week lopen een dag na m'n rug training en kon amper lucht krijgen omdat ik ook pijn had in m'n rug tijdens het inademen. :(
 
Beschijf die rugtraining van die dag eens.
 
Back
Naar boven