Fitness Seller

Je hoeft niet te squatten om een compleet fysiek te bouwen (1 bezoeker)

Je hoeft niet te squatten om een compleet fysiek te bouwen


  • Totaal stemmers
    335

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mja wat versta je onder complete fysiek he, een bodybuilder die op een podium staat of een sterke man die een vrachtwagen trekt van 10 ton.
.dutchbodybuilding.com

;)
 
Ik denk dat je met lunges en zware (45 graden) legpresses en hacksquats net zo ver komt..
 
Geen enkele oefening spreekt je hele lichaam aan zoals de squat . Hence , onvervangbaar .
 
Eens.

Prima oefening, whatever.. maar zonder kan ook.
 
Anders geformuleerd: zou je zonder squats hetzelfde fysiek kunnen opbouwen als met squats? Er vanuit gaande dat je steeds alles benut om zo groot mogelijk te worden.

Ik ben er 100% van overtuigd dat dit niet kan. Met enkel Leg Presses en Extensions zal je ook nog wel ok benen kunnen ontwikkelen, maar het verschil met iemand die jarenlang Squat zal vrij groot zijn.
 
Op deze foto kun je heel goed het verschil zien tussen een squatter en een leg presser :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zoals scott cartwright het zei:

"What the hell is wrong with squating, SQUAT"
 
Op deze foto kun je heel goed het verschil zien tussen een squatter en een leg presser :D

[Link niet meer beschikbaar]


Nee hoor dat is het verschil tussen iemand die hard zijn benen traint en iemand die niet hard zijn benen traint..
 
Als Tom Platz nooit gesquat had had die nooit zulke poten gehad ;)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Links leg press en rechts squat?
 
Als het grappig bedoeld is snap ik de grap niet.. En als het sarcastisch bedoeld is ontbreekt het sarcasme..

Wat is precies de bedoeling van de post???

Als het simpelweg onwetendheid is moet je is een google search naar Tom Platz doen :rolleyes:
 
Hangt er vanaf op welke fysiek je bedoelt,

heb "eens" gestemd, al vind ik dat squatten wel een enorm meerwaarde biedtt tov. alternatieve oefeningen (leg press, extensions, etc.)
 
Als het grappig bedoeld is snap ik de grap niet.. En als het sarcastisch bedoeld is ontbreekt het sarcasme..

Wat is precies de bedoeling van de post???

Als het simpelweg onwetendheid is moet je is een google search naar Tom Platz doen :rolleyes:
:roflol: ;)
 
Op deze foto kun je heel goed het verschil zien tussen een squatter en een leg presser :D

[Link niet meer beschikbaar]
Die Platz liep echt vooruit op zijn tijd... maar dat The Hulk nooit squatte, waar komt dat vandaan dan? Volgens mij deed iedereen dat wel toen. Alleen was er gewoon geen belangstelling voor grote benen....
 
denk dat je zonder squats ook wel dikke poten kan kweken..
Vind squats alleen wel een erg goed oefening,ook voor mentale toughness!
dus zou em niet willen skippen!
 
Die Platz liep echt vooruit op zijn tijd... maar dat The Hulk nooit squatte, waar komt dat vandaan dan? Volgens mij deed iedereen dat wel toen. Alleen was er gewoon geen belangstelling voor grote benen....
Weet ik wel, mn post was ook niet zo serieus bedoeld ;)
 
ik vind squats wel noodzakelijk, rain nu quads 2x per week, heb gisteren leg extentions tot 6x95kg gedaan, ik vind dat mijn quads veel minder opblazen en je het achteraf veel minder voelt dan bij enkele setjes squats
 
mensen die niet squatten/deadliften of bankdrukken zijn de nieuwe fitness-boys or girls
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven