XXL Nutrition

Je hoort iemand 's nachts binnenbreken in je huis. Wat doe je? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

das geen inbraak das een fking roofoverval.

Tja, als ze 's nachts binnenkomen ga je niet eerst even vragen wat de reden van hun bezoek is he;

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

bron? klinkt wel als een bruut verhaal.

Zal even kijken of ik het kan terugvinden; Ik neem aan dat dit niet zo heel vaak gebeurd dus het moet wel terug te vinden zijn..
 
Tja, als ze 's nachts binnenkomen ga je niet eerst even vragen wat de reden van hun bezoek is he

ja maar je hebt het over 22 inbraken in de buurt, en ik neem aan( omdat je hier niets over hebt gezegd) 0 roofovervallen.
 
Hoe angstig moet je wel niet zijn als je een wapen in huis hebt? Die laatste zin is wel grappig :)

I know no fear.


Dit is toch het "Humor en geouwehoer" gedeelte van het forum?

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

samoerai zwaard is ook veel te lang, machete en tanto mes
Compleet mee oneens. Als je met een Samoerai zwaard goed overweg kan is dat zeer effectief op korte afstand. (heb zo'n 7 jaar training achter de rug met Bokken)
Zelfs in een smalle gang en rond scherpe hoeken is het nog steeds zeer wendbaar, in tegenstelling tot een geweer van diezelfde lengte.
 
In de VS was er een vrouw die een bed had die op een boxspring leek, maar dat was het niet; HEt waren twee aparte bedden die ze naast elkaar hadden gezet. Toen ze 's nachts lawaai hoorde, duwde ze het bed 40 cm uit elkaar in de lengte, liet het dekbed er gewoon over liggen en ging in de spleet gaan liggen. In het huis er naast hadden ze zonet het hele gezin uitgemoord en ze wouden nog snel ook even dit huis aanpakken.
Is een jaar of 10 geleden gebeurd in Los Angeles.

Vandaar mijn keuze om niet de held uit te hangen :D
 
gewoon als een niet zwerver een inbraak alarm hebben
 
Als een gek naar de dief rennen en hem 50 euro geven en dan zeggen oprotten
 
Ik zou m de moeder VOLACCEN
 
Helaas regelmatig te maken gehad met inbraak.
Het enigste wat je kan doen is het ze zo moeilijk mogelijk maken.
Goed hang en sluitwerk.
Kerntrekbeveiliging
Meerpuntsluitingen
Alarm
Ceku strip
Verlichting op tijdschakelaars
En buitenverlichting op bewegingssensor.
Al triest dat je zulke maatregelen moet nemen maar dat is volgens mij wel de manier om preventief ervoor te zorgen dat ze niet bij je binnen komen.
Al die maatregelen zorgen er wel voor dat ze het waarschijnlijk bij de buurman gaan proberen.
 
Waarom niet een waakgans?
Die beesten zijn fucking naargeestig.

Emotieloze crazyeyes.
 
  • Like
Waarderingen: mat
Niks mis met een pistool thuis hebben hoor.
 
als het een neger is breek ik zen armen is het een marokaan breek ik zen armen en zen benen
 
  • Like
Waarderingen: mat
En een mengelmoes?
 
Ik zou vragen wat ie heeft meegenomen.
Hier valt toch niks te halen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Eerst en vooral moet je beseffen dat wat je ook doet je in theorie nooit inbrekers kan buiten houden.
Als ze echt binnen willen ,raken ze toch altijd wel binnen..

Wat je moet doen is het hun zo moeilijk mogel maken door alles goed te vergrendelen waardoor ze ontmoedigt worden.Er zijn huizen genoeg waar ze wel makkelijk kunnen binnenbreken. De regels is: Als inbrekers langer dan 3minuten nodig hebben, ze het opgeven.

Licht en geluid zijn grootste afschrikkers van inbrekers:
-Lichten die aanslaan op beweging
-Lichten die met een systeem werken dat ze om de 10a15 minuten aangaan en uitgaan.
-Vul glazen potten met knikkers, zet voor elk raam z'n pot. Wanneer men het raam openduwt valt de pot op de grond en maakt het enorm veel lawaai. Je kan ook de knikkers in blikken doen.
-Mensen denken soms dat ze rete duur alarm systemen nodig hebben terwijl je makkelijk kan 'doen' alsof je z'n duur systeem bezit. Koop enkel de 'kast' die je aan de buitengevel moet hangen. Niemand die kan zien van buitenaf of dat ding is aangesloten of niet.
-....

Kan best pagina's volschrijven van dit soort zaken. Miss dat je eens een aanvraag indient bij je lokaal politie kantoor, je kan namelijk vragen of iemand wil langskomen om je huis te bekijken qua veiligheid.

Wapen aankopen is geen goed idee. Geeft vooral een vals veiligheidsgevoel.
 
Je kan politie ook vragen om 's nachts je huis mee te nemen in hun ronde. (als er al zoveel inbraken waren is er zeker een nachtdienst die rondgaat)
 
Techno preventie is het woord dat je bij de politie dan moet gebruiken. Zo noemen ze dat daar... en als je een ander woord gebruikt, dan weet niemand waar je het over hebt :)

Ik heb zo eens iets voorgehad met een PV en een VPV, man man man
 
Wapen aankopen is geen goed idee. Geeft vooral een vals veiligheidsgevoel.

Waarom geen goed id?
Je zegt zelf als ze binnen willen komen, komen ze toch wel binnen. Dan kan je maar beter wat thuis hebben liggen.

Ik snap de tegenargumenten nooit hoor maar goed.
 
Back
Naar boven