XXL Nutrition

Je laatste cd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Patologicum - Hecatomb of Aberration
 
Ik heb jip en janneke op cd. De verhaaltjes. Ook echt zo leuk!

En bert en ernie.

Maar hij is er nu wel te groot voor hoor.

Maakt niet uit, er komt er nog eentje aan, dus je mag hem komen brengen hoor....kan je die beloofde hug ook even geven ;)
 
DL: Melee - Devils And Angels

Ik was al een beetje bekend met Melee, maar nieuwe CD is gewoon top. Gewoon goed muziek, nothing more, nothing less :rocker:
 
Maakt niet uit, er komt er nog eentje aan, dus je mag hem komen brengen hoor....kan je die beloofde hug ook even geven ;)

huh, ik had het erover dat die van mij er te groot voor is. Maar jij hebt er dus nog een? Dat wist ik niet. Alleen dat er eentje onderweg was.
 
Muse - Origin of Symmetry

ook een topper inderdaad.
 
Laatst gekocht Hoods The King Is Dead
laatst gebrand misery signals - mirrors,of malice and magnum heart
 
Al jaren geen cd gekocht of gebrand... is imo echt niet meer nodig..
 
Black Sabbath: paranoid
AC/DC: the razors edge
Noordkaap: het best van noordkaap
 
huh, ik had het erover dat die van mij er te groot voor is. Maar jij hebt er dus nog een? Dat wist ik niet. Alleen dat er eentje onderweg was.

Yup, eentje van 4 ;) daarom dacht ik dat je de mijne bedoelde..haha..
 
Een van de toppers ja.
Elk nummer van hun is zowat top en live klinken ze ook nog eens super.

Muse = mattew bellamy = podiumbeestje. Met andere woorden muse is een van de betere live bands die der op dit moment is.
 
Kanye West - Graduation:) (gebrand overigens)
 
gedownload: VA - Illusion the grey zone

en de liveset van armin only in de jaarbeurs Utrecht, 8 uur topvermaak :D
 
True story...
Knights of Cydonia en Assasin blijven Live mijn all time favorieten.

Origin of Symmetry vind ik super. Maar verder vind ik Muse soms vervelend en traag klinken. In de meeste gevallen komt dat door de zang. Niets meer dan mijn mening overigens ;)


Laatste CD? Ik koop alleen nog cd's van artiesten die een plekje in de cd-kast verdienen. Dus niet ieder leuk klinkend bandje. Klassiekers als van de Dire Straits bijvoorbeeld.. of een Hendrix LP. Ouwe lullen muziek :o
 
fall out boy - take this into your grave

ik vind het nog steeds een gruwelijk album. 'tis ook gewoon echt goed. jammer dat die nieuwe albums zo ****ing gay zijn.
 
Gebrand of gekocht geeeeen idee meer van! Maar gedownload was Schizo van de Heideroosjes! Moest ineens weer terugdenken aan al die tijd dat ik ze zoveel luisterde :D
 
De laatste gekochte cd was denk ik in 1994. :roflol:

Die arme artiesten kopen maar een flesje Dom Perrignon minder (of hoe je dat ook spelt).
 
Back
Naar boven