XXL Nutrition

Je leukste vakantieverhalen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mat

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
28 okt 2005
Berichten
12.176
Waardering
6.587
Iedereen maakt wel eens gekke, onverwachte of gewoon toffe dingen mee op reis. Altijd leuk om zo'n verhalen te horen :)

Eeuwen geleden door Zuid-Spanje getrokken met de rugzak. Aangezien we nooit echt op voorhand plannen, hadden we geen slaapplek geboekt voor we in Tarifa aankwamen. Een surfersstad... In het hoogseizoen... Tijdens een surfwedstrijd... Natuurlijk nergens een kamer te vinden tot we op straat aangesproken worden door een verwaaid type; we konden gerust bij hem slapen.

Zonder echt na te denken zijn we met hem meegegaan, want we hadden weinig keus. Hij brengt ons naar een appartement waar zo'n zestal jonge gasten in hippie-outfit apestoned zitten te zingen, inclusief gitaarheld :roflol: Mooi handjes geschud en kusjes uitgedeeld. Ondertussen al een joint als verwelkoming gekregen.

We vragen waar we dan kunnen slapen, waarop hij ons meeneemt naar een groot balkon vol wietplanten met daar ergens tussen een matras :roflol: Uiteindelijk dus een avond retestoned liedjes zitten zingen in een halve commune en nog een uur liggen lachen in open lucht, tussen de plantjes over hoe we daarin verzeild geraakt zijn. Wel goed geslapen :)

Vertel, vertel!
 
Te extreem als opener, zeker? :(

In Sri Lanka sliepen we in een leuke bungalow pal tussen het groen. Hoor ineens m'n vriend schreeuwen, dus heb al half de slappe lach wanneer ik ga kijken. Een echt gigantisch grote schorpioen tussen de stoelen op ons terrasje :eek:

Allebei richting de eigenaar gestormd en met handen en voeten proberen uit te leggen, maar die kerel begrijpt er duidelijk niets van :roflol: Komt ie uiteindelijk mee om te kijken. Hij ziet de schorpioen, neemt gewoon z'n pantoffel, mept dat ding plat en gooit m tussen de struiken met een blik van "zo doe je dat, stelletje faggots." :roflol:
 
Mat ik zou zo naar een theatershow van je gaan je zit vol met mooie verhalen
 
Mat ik zou zo naar een theatershow van je gaan je zit vol met mooie verhalen
En ik maar denken dat iedereen zo'n dingen meemaakt. Wat is deze :roflol:
 
Iedereen maakt wel eens gekke, onverwachte of gewoon toffe dingen mee op reis. Altijd leuk om zo'n verhalen te horen :)

Eeuwen geleden door Zuid-Spanje getrokken met de rugzak. Aangezien we nooit echt op voorhand plannen, hadden we geen slaapplek geboekt voor we in Tarifa aankwamen. Een surfersstad... In het hoogseizoen... Tijdens een surfwedstrijd... Natuurlijk nergens een kamer te vinden tot we op straat aangesproken worden door een verwaaid type; we konden gerust bij hem slapen.

Zonder echt na te denken zijn we met hem meegegaan, want we hadden weinig keus. Hij brengt ons naar een appartement waar zo'n zestal jonge gasten in hippie-outfit apestoned zitten te zingen, inclusief gitaarheld :roflol: Mooi handjes geschud en kusjes uitgedeeld. Ondertussen al een joint als verwelkoming gekregen.

We vragen waar we dan kunnen slapen, waarop hij ons meeneemt naar een groot balkon vol wietplanten met daar ergens tussen een matras :roflol: Uiteindelijk dus een avond retestoned liedjes zitten zingen in een halve commune en nog een uur liggen lachen in open lucht, tussen de plantjes over hoe we daarin verzeild geraakt zijn. Wel goed geslapen :)

Vertel, vertel!

Teleurstellend verhaal.
 
Is dit naar aanleiding van je verhaal over hoe je hoopte verwacht te worden?
 
Nou, ik ging eens op vakantie in Nederland. Omdat ik mijn gains natuurlijk niet kwijt wou, ging ik naar de eerste de beste dichtstbijzijnde gym. Omdat het toen gruwelijk warm was, ik grote dorst had en chocomelk sick gains geeft, kocht ik onderweg een groot pak chocomelk.
Na mijn typische ectotraining ( wat zwaaien met 2kg dumbells en beetje apparaten ) nam ik mijn pak chocomelk en ging naar de sauna. Toen ik mij echter comfortabel had neergezet vroeg een grote man aan mij waarom ik chocomelk zat te drinken in de sauna dus ik antwoord ' voor massa '. En dan zei hij ' Maar dat is toch geen verkoelende drank voor in de sauna? '. Dit vond ik heel raar want in België drinkt iedereen chocomelk in de sauna. Ik heb dan maar geantwoord ' Verkoelende dranken zijn voor homo's '.
 
Vertel, vertel!

Ik ging in Porto naar de Uni op uitwisseling. Mijn verloofde bedroog me met mijn beste vriend. Hetgeen ik voor de grap een jaar ervoor had voorspelt. Heel mijn vriendengroep koos voor die 2 omdat ze met 2 waren.

The End. Vakantie zuigt. Ik ben nooit meer op vakantie gegaan ondertussen.
 
Laatst bewerkt:
Ik was op uitnodiging van mijn oom vakantie gaan vieren in Vietnam. Kende na een aantal weken de omgeving redelijk en ging na enkele weken ook weleens mee op meerdaagse tochten richting Sapa de jungle in. Op een dag vroeg mijn oom aan twee janetten uit Bels of ze meegingen op zo'n tocht en dat wilde ze wel. Eentje ervan zat mij de hele tijd op een indringende manier te bekijken en te volgen. Creepy was dat. Zeker met zijn dubbelzinnige opmerkingen over bruine kindertjes. Bleek nog met kinderen te werken ook want hij bleef maar uitweiden over hoe hij jongens op schoot nam en ze een kus gaf voor het slapen. Ik dacht nog, daar heb je er weer een uit Belgie. Om hem een beetje terug te pakken hebben we gegeten bij een lokale stam die hond serveerde, daar kwamen ze pas later achter natuurlijk. Was wel lachen.
 
:roflol:
 
Ik was op uitnodiging van mijn oom vakantie gaan vieren in Vietnam. Kende na een aantal weken de omgeving redelijk en ging na enkele weken ook weleens mee op meerdaagse tochten richting Sapa de jungle in. Op een dag vroeg mijn oom aan twee janetten uit Bels of ze meegingen op zo'n tocht en dat wilde ze wel. Eentje ervan zat mij de hele tijd op een indringende manier te bekijken en te volgen. Creepy was dat. Zeker met zijn dubbelzinnige opmerkingen over bruine kindertjes. Ik dacht nog, daar heb je er weer een uit Belgie. Bleek nog met kinderen te werken ook. Om hem een beetje terug te pakken hebben we gegeten bij een lokale stam die hond serveerde, daar kwamen ze pas later achter natuurlijk. Was wel lachen.

Ik had ze wat anders geserveerd.
 
Er was toch al een gay topic?
 
Belek - Turkije

We gingen dus netjes naar het stadje Belek. Moest mijn zoon plassen. Stond er zo'n openbaar toilet in een kunstmatig aangelegd berg achtig iets. Dus naar binnen. 1 euro aub.
Toiletten smerig en het was amper die euro waard. Dus ja. Verder winkelen, op terras gezeten en hoppa, mijn zoon moest weer plassen. Dus wij weer terug naar die toilet.
Bij het buitenkomen vroegen ze weer een euro. Waarop ik zei, I will not pay for such a dirty toilet. And especially again 1 euro. Die toilet dame dus beginnen roepen en dat uiteindelijk
zei ze: I will call the police! Mijn zoon en ik naar buiten. En daar zat de politie op een muurtje. Die vrouw haar uitleg gedaan maar ik liep gewoon verder. Die agent stond nog op,
waarop ik hem eens even vies aankeek. En hij ging terug zitten :roflol:

Tot op de dag van vandaag zegt mijn zoon nog steeds: I will call the police. Volgens mij had die een klein trauma opgelopen. :roflol:
 
Back
Naar boven