XXL Nutrition

Je leukste vakantieverhalen

Bezoekers in dit topic

Dit topic had potentie, maar valt als een nachtkaars uit...
 
Ik was afgelopen zomer met een paar vrienden op vakantie in Lesbos. Op de 2e avond hadden we ons aardig lek gezopen. Het was zo rond 03:00 uur en ik ging buiten het café wachten op m'n vrienden. Het was namelijk best wel een stukje naar het hotel toe, dus waren we met de huurauto gegaan.

Een stuk of 50 meter van mij vandaan komt een stel aan lopen (kon ze niet echt goed zien). Ik, nogal aangeschoten, vraag aan het stel: "Bitches you going to fuck?'. Komt er opeens een beer van een vent naar me toegerend, ik vol weggerend ofc. Na zo'n 10 minuten kom ik terecht in zo'n gaar, Grieks steegje. En ja hoor, ik was de weg kwijt. Ik kwam gelukkig vrij snel iemand tegen van de lokale bevolking. Hij mij dus in steenkolen Engels een beetje de richting gewezen. Uiteindelijk kwam ik aan bij een punt dat ik nog herkende en ben toen vanuit daar teruggelopen naar het hotel, maar dit was echt fucking ver, ruim 1,5 uur over gedaan :o.

Kwam om 5:30 terug bij het hotel (de zon scheen al best fel), maak de kamerdeur open. In plaats van dat m'n vrienden zich afvroegen waar ik was, lagen dr 2 wijven in m'n bed ???. Uiteindelijk nog 3 uurtjes geslapen en een dikke kater aan over gehouden. :mad:
 
Ik, nogal aangeschoten, vraag aan het stel: "Bitches you going to fuck?'. Komt er opeens een beer van een vent naar me toegerend, ik vol weggerend ofc.
Held :roflol:
 
We waren in Sukhothai om de oude stad te zien en besloten om 's avonds eens de andere richting uit te gaan om te gaan eten. Ook al zei iedereen ons dat de nieuwe stad weinig voorstelt.

Er was net een kermisje aan de gang op een veld. Op zich al heel leuk; paar thai boxwedstrijdjes, attracties voor kinderen die met de hand aangedreven moeten worden, schietkraampje met plastic pijltjes... :) We zien plots een rijtje boeddhi's achter een tafel zitten, waarvan eentje een micro vast heeft. Hij ziet ons en begint duidelijk tegen ons te praten. Enige wat we begrijpen is 'farang, farang'.

Bleek een soort tombola ten voordele van de plaatselijke tempel waarbij je lotje in een plastic eendje zat dat je uit een ton moet vissen. M'n vriend wil natuurlijk meedoen, dus betaalt ie en vist er een eendje uit.

Algemene stilte en grote ogen wanneer ze het lotje eruit halen. De kerel met z'n micro zet een djingle op en ratelt vanalles in het Thais, een hoop mensen die komen kijken natuurlijk... Bleek dat we de 2e prijs gewonnen hadden; een gigantisch grote ventilator :roflol:

We moesten dat ding dus meezeulen naar ons huisje. Iedereen onderweg maar staren en ons aanspreken, duimen de lucht in... :roflol: De eigenaar van de hostel vertelde dat iedereen in de stad de tombola met bijhorende prijzen kent en dus logisch dat we nogal wat aandacht trokken. Hebben de ventilator dan aan de hostel gegeven :)

Klinkt vast niet indrukwekkend, maar we lachen er nog geregeld eens om :roflol:
 
Iemand die trouwens al eens getest heeft of je test en dergelijke echt gewoon in de apotheek kan halen in Azië? Nog niet gedurfd :)
 
In Istanbul (meer dan 20j geleden...) waren we met een groepje van 5 op wandel in de haven, op zoek naar een resto om 's avonds iets te eten...
In die wandel-resto-straat stonden er Turken buiten naar elke toerist te roepen om die in hun resto binnen te krijgen.. in het Turks, wij verstonden er geen bal van
Wij babbelden lekker vlaams onder elkaar, commentaar geven op alles en iedereen...
Roept er daar toch niet ene "Hej, jullie daar, kom in mijn restaurant, jullie krijgen hier het lekkerste eten !" ... ???
Bleek die man jaren in Anderlecht gewoond te hebben, en die had ons verstaan :o oeps !

Dus wij daar binnen... En een lekkere vis-schotel bestellen, zo iets als een bruidstaart, meerdere rondes boven elkaar gevuld met vis, oesters, kreeft, noem maar op, super lekker !
Om 20u begint die man overal kaarsen aan te doen... wij vroegen ons al af wat gebeurt er nu ? Bleek dat in dat stadsgedeelte de elektriciteit uitgezet werd na 20 u !
Dus lekker gezellig :)

Ok, na het eten zochten we ons een taxi, vaste prijs onderhandeld (in het Duits, zijn eerste prijs gedeeld door 3!) om ons naar het hotel te brengen... via een dubbelvaksbaan, soort van autostrade, van het haven gedeelte naar het bovenste gedeelte van de stad waar ons hotel was... Zo laat in de avond, en het was nog steeds file....
Tot er een politie-auto met zwaailichten en getoeter zich tussen de 2 rjien auto's door kwam wringen om met redelijke snelheid door te rijden...
Onze chauffeur mankeerde niet en zette zich gezwind erachter om mee te volgen...
Wij met grote ogen van wat doet die hier :eek:
Hij ondertussen maar luid roepend "taxi chock maniac, chock maniac!!!"
Achteraf in het hotel zeiden ze ons dat hij wou zeggen dat alle taxi-chauffeurs maniacken zijn in het verkeer :roflol:

We hebben het gelukkig overleefd, en lachen nog steeds met de chock maniac !
 
Back
Naar boven