MuscleMeat

Je lichaam beter aanvoelen/ onder controle krijgen

Bezoekers in dit topic

KidGoku

Novice
Lid geworden
9 feb 2019
Berichten
15
Waardering
1
Lengte
2m
Massa
105kg
Vetpercentage
20%
Hoi,

Nieuwe gebruiker. Beetje gekke vraag misschien, maar ik probeer me meer eigen te maken van mijn eigen lijf. Alles beter onder controle te krijgen, met het oog optimaal te kunnen handelen in wat voor ook stresssituatie. Zit op dit moment ook een beetje te zwikken in carrièrekeuze, bij het leger of brandweer lijkt me wel wat. Een koude douche kan ik tegenwoordig al waarderen :). Mediteren lijkt me ook wel wat, maar geen idee hoe ik daar mee begin. Alles is welkom.
 
Probeer eens een dag lang je plas op te houden
 
24 uur lang niet ademen lijkt me wel een goede oefening
 
72 uur niet eten is ook een goeie
 
Niveau weer jongens. :rolleyes:
 
Mediteren? Bodyweight oefening? Geen idee wat nu echt je graag is?
 
Hoi,

Nieuwe gebruiker. Beetje gekke vraag misschien, maar ik probeer me meer eigen te maken van mijn eigen lijf. Alles beter onder controle te krijgen, met het oog optimaal te kunnen handelen in wat voor ook stresssituatie. Zit op dit moment ook een beetje te zwikken in carrièrekeuze, bij het leger of brandweer lijkt me wel wat. Een koude douche kan ik tegenwoordig al waarderen :). Mediteren lijkt me ook wel wat, maar geen idee hoe ik daar mee begin. Alles is welkom.
Doe eens een weekje zonder internet.
 
Ik heb me ingeschreven voor een cursus meditatie. Heb ook een strippenkaart voor het zwembad gekocht en wil dat ook een keer per week naast fitness doen. Zal wel persoonlijk zijn, maar heb soms tijdens het trainen het gevoel weinig contact met mijn lijf te hebben. Meer met andere dingen bezig dan met trainen, voelt niet erg effectief dan.

Doen jullie ook aan rekken/lenigheid of is dat per definitie een verlies aan kracht en kortere grotere spieren?
 
ik zwem ook altijd voor die extra mmc
 
Sinds ik koude douches neem doe ik regelmatig aan levitatie. No jokes.
 
Misschien het dutch yoga forum eens proberen?
 
Back
Naar boven