Fitness Seller

Je mag een sportschool inrichten .....

Bezoekers in dit topic

krijg even de hik, denk je nou echt dat ik hier ga zitten typen wat je dan allemaal nodig hebt? heb wel wat beters te doen. en ook al had ik niks beters te doen, dan nog doe ik het niet :thumbs:
 
veel squat rekken en druk banken mis ik in de meeste gyms.
voor de rest mag al dat cardio appratuur van mij de pot op.
zo'n gym vind wel relax :cool:
 
Doe niet zo moeilijk allemaal. Dit is mijn recept;

- powerrack
- verstelbaar bankje
- olympische barbell
- stangetjes voor dumbbells
- shitload aan schijven
- diprack
- pull up stang
- springtouw
- bokszak

x 10

meer heb je niet nodig

juist en nog een machine voor leg extension en leg curl natuurlijk:D
 
powerracks zover het oog kan bezien :D
Met bij ieder powerrack een OL platform en alleen barbells met natuurlijk een shitload aan schijven met bumperplates.
De enige machines die je zult vinden zijn de reversed hyper en GHRbankjes.
Vragen naar andere machines levert een boete op.

Daarnaast zou ik 50.000 euro investeren in een beachboy-opzoek-camera-systeem inc automatische verwijdering. (dit geldt ook voor de aanwezigheid van iedere mobiele telefoon of de afwezigheid van zweet)
ohw ja, ik zou een podium maken, waarop grindcore bands kunnen optreden voor tijdens de echt lekkere setjes :D

-Een hoop olympische schijven + halters van Ivanko.

-Minimum 4 Powerracks van elitefitness met bijhorend deadliftplatform en een reverse hyperextension en glute ham raise van Hammer fitness bij elk powerrack.

-Een hoop verstelbare losse bankjes van Hammer + hex coated dumbbells tot 100 kg.

-Freeweight machines van Hammer fitness; Bench flat/incline/decline, shoulder press, preacher curl.

-Leverage machines van Hammer; row, legcurl/ext, leverage squat, hip sled squat machine, seated calve.

-2 Cable jungles en 2 cable crossovers met weight-stacks tot 100 kg

-2 Smith machines van Hammer.

-Een vracht aan spiegels tegen de muren, overal stalmatten op de grond, geen ramen, knalharde hardrock of techno en een shitload aan supplementen aan de bar, verkoop van anabolen in het zwart.

Verder alleen nog naakte, apetijtelijke dames, die alleen maar rondlopen om de schijven van de grond op te rapen.
Done.
 
100.000 - 150.000 euro...

Hoeveel leden verwacht je en hoeveel contributie wil je vragen om er een boterham aan te verdienen ?

Zoveel is dat niet, hoor. Ik denk, dat je voor een redelijke sportschool wel meer neer kan tellen. Sportschool hier vlakbij heeft ruim 2500 leden. Kun je wel nagaan hoeveel contributie er binnen wordt gehaald.
 
Zoveel is dat niet, hoor. Ik denk, dat je voor een redelijke sportschool wel meer neer kan tellen. Sportschool hier vlakbij heeft ruim 2500 leden. Kun je wel nagaan hoeveel contributie er binnen wordt gehaald.

ja 2500 * 30 per maand = 75.000 dus is eigelijk nog best wel te doen bij onze sportschool zijn er ook veel leden alleen zie ik de meeste nooit meer als 1 keer:rolleyes:
 
Ik zou 2-3 powerracks kopen, een 5-tal verstelbare bankjes, genoeg schijven en dumbbells en voor de rest ENKEL oude apparatuur van andere gyms overkopen, die oude spullen bij ons id gym werken altijd terwijl de peperdure nieuwe toestellen om de maand wel een defect hebben

Zo heb ik én betrouwbaarheid én minder geld te besteden én een meer hardcore uitstraling (die mij ws ook direct een faillissement zou kosten maar we dromen hier toch maar ff) :D
 
[Koop]
2 roze Dumbbells
en Powerrack met bankje
Oly Halter met 400 kilo aan plates..
[/Koop]

Dit herhaalt men 10 keer...

Als je geld dan niet op is bestel voor mij dan maar een paar mooie Nemeth's en een paar Carbon speren! Tailwindje erbij :D
 
Bankje met powerrack
weightlifting platform
oly stang + 400 kg gewichten (bumperplates)
oly dumbbellstangen
2 standaards
pak magnesium
zakje kokospoeder
 
10 trilplaten
20 skippieballen voor backsupported crunches
en een shit load aan schuimdumbeltjes als freeweights.


ff serieus,

Die gym waar Cutler in traint is echt geweldig!
 
Bankje met powerrack
weightlifting platform
oly stang + 400 kg gewichten (bumperplates)
oly dumbbellstangen
2 standaards
pak magnesium
zakje kokospoeder

kokospoeder ?
 
Back
Naar boven